Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Orientación socioeducativa para a igualdade | Código | 615525021 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1.-Acceso das mulleres ao sistema educativo | 1.1 Exclusión, dependencia e autonomía. 1.2. Alfabetización e escolarización primaria. 1.3. Ensino secundario e superior. A UDC como exemplo |
Tema 2.- Aceso das mulleres ás profesións | 2.1. A profesión de mestra: oportunidades e resistencias 2.2. A primeira catedrática da universidade española: Emilia Pardo Bazán 2.3. A muller escritora |
Tema 3.- Neoliberalismo e Pedagoxía patriarcal | 3.1. Sobre da libre elección e a mercantilización en educación. 3.2. Algúns efectos do patriarcado na educación. |
Tema 4.- Feminismo e coeducación | 4.1. Feminismo como teoría política crítica. 4.2. Aproximación conceptual á coeducación. 4.3. Estratexias para diseñar proxectos de coeducación. |
Tema 5.- Orientación profesional con perspectiva de xénero | 5.1 Barreiras de xénero na toma de decisións académicas e profesionais e na inserción laboral 5.2 Finalidades, características e pautas para a intervención 5.3 Programas e experiencias no ámbito escolar e laboral |
Tema 6.-Boas prácticas da igualdade no ámbito educativo e laboral | 6.1. Boas prácticas coeducativas en orientacion. Indicadores, ferramentas para a súa detección e exemplos 6.2.O emprendemento das mulleres en España 6.3. Das accións positivas ao mainstreaming de xénero nos proxectos de inserción laboral |