Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención socioeducativa con persoas maiores | Código | 615525026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Portafolios do alumno | A23 A24 B2 B4 B7 B14 B17 B19 B21 C1 C3 C4 C5 C6 C7 | Deberá entregarse un cartafol no que se recolla unha descrición e reflexión crítica sobre o proceso de ensinanza-aprendizaxe vivido ao longo da materia (análise das actividades realizadas con cada docente, das experiencias analizadas, da documentación, lecturas e materiais didácticos empregados, etc.), sempre cun carácter eminentemente procesual. | 55 |
Aprendizaxe colaborativa | A22 A23 A24 A25 A26 B2 B4 B6 B7 B14 B20 B21 C1 C3 C4 C5 C7 | Avaliarase globalmente a participación e contribución individual ao traballo desenvolvido na aula, adquirindo especial relevancia a análise dunha experiencia innovadora de intervención socioeducativa con persoas maiores. |
45 |
Observacións avaliación | |||
** De incorrerse en plaxio nalgunha das probas ou actividades de avaliación, as implicacións serán as establecidas na normativa vixente, isto é "cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario". 1.- A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:
8. A docente responsable 9.- Nas clases sosterase o principio de 10.- Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC. Todos os aspectos relacionados coa “dispensa |