Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Socioloxía do consumo e investigación de mercados | Código | 615G01309 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1 – Pensar socioloxicamente o consumo | - O consumo como fenómeno social omnipresente - Entre a necesidade e o desexo: o consumo instrumental ou simbólico - Dime o que consumes e direiche quen es - A relación entre traballo e consumo |
Tema 2 – A construción da sociedade de consumo |
- O desenvolvemento da sociedade de consumo de masas - Do fordismo ao posfordismo - O poder das marcas e Naomi Klein - A particularidade do caso español |
Tema 3 – Transformacións contemporáneas do consumo |
- Estilos de vida, consumo distintivo e desigualdades sociais - Dixitalización e economía de plataformas - Axentes de consumo e Redes Sociais - Consumo en cuestión: economías colaborativas e consumo responsable |
Tema 4 – Aproximacións sociolóxicas ao consumo |
- Veblen e a teoría da clase de lecer - A distinción social de Bourdieu - O consumo e a construción de identidades sociais - Sociedade posmoderna e consumo - Consumismo e modernidade líquida de Bauman |
Tema 5 – Investigación de mercados: métodos e técnicas para estudar o consumo |
- Socioloxía e investigación de mercados - Deseño e proceso de investigación social aplicada ao consumo - Métodos e técnicas cualitativas aplicadas á investigación de mercados |