Temas Subtemas
Transformación do consumo Análise da situación actual do mercado audiovisual.
Mapeo do mercado: ¿Cómo se estrutura?
Cadea de valor
Transformación dixital
O mundo audiovisual actual
Novos contornos e contidos Obxectivos, procesos e resultados no contorno dixital.
Unha nova forma de entender o audiovisual.
Novos contidos.
Novas formas de produción.
Novas canles de distribución.
Entorno Xurídico e Industrial Sector das “industrias culturais”: fomento e fiscalidade.
Os dereitos de autor no ámbito da comunicación: bases conceptuais xurídicas
As modalidades de dereitos de autor: morais e patrimoniais; dereitos afíns
Límites aos dereitos de autor
A protección dos dereitos de autor: entidades de xestión de dereitos e rexistro da propiedade intelectual
A obra audiovisual e os seus autores. Contratación de persoal e contratación sobre proxectos (“cadea de contratos”, desenvolvemento e producións de proxectos).
Contratos de produción e post-produción audiovisual
Outros aspectos xurídicos da produción audiovisual: seguros, autorizacións etc.
O impacto da intelixencia artificial sobre a propiedade intelectual
Réxime xurídico da publicidade audiovisual. Contratos publicitarios.
A propiedade industrial: en particular as marcas derivadas da produción
Programación e Público Nova programación e novas audiencias
Novas formas de consumo
Marketing dixital Investigación de mercado.
Análise DAFO
Estratexia de mercadotecnia.
Establecemento de obxectivos.
Segmentación, diferenciación e posicionamento.
Deseño dun Plan de Marketing.