Temas Subtemas
Da crónica ao documental Búsqueda da historia.
O desenvolvemento da idea.
Da idea ao mercado.
A preproducción.


Argumentación Xornalística Puntos de partida: audiencia particular e universal.
A línea editorial dun medio, funciones e bucle argumentativo.
Tipos de argumentos: deductivos e inductivos.
Argumento polas causas.
Argumento de autoridade.
Analogía.
O uso das nocións.

Novos géneros e formatos Formatos xornalísticos:
Formatos de vídeo online, Infografías, Reportaxe multimedia, Visualización de datos, Webdoc, Formatos transmedia, Newsgames, Cómics, Podcast, Realidade Virtual e Aumentada, Formatos xornalísticos en Redes Sociais

Tipos de narrativas.

Claves: Innovación, Nichos de especialización, Storytelling, Novas axendas, Xornalismo distribuído.
As Novas Fontes Informativas, Identificación e Acceso Escenario actual e tendencias de futuro.
Tendencias tecnolóxicas. Ámbitos de transformación.
Evolución do relato informativo.

Técnicas de Reporterismo Avanzado Multiplataforma e Análise de Datos Fases do xornalismo de datos: acceso, análise e interpretación.
Programas de análise e búsqueda de datos.
Técnicas para a obtención de datos.
Ferramentas do xornalismo de datos.