Temas Subtemas
Cómo, dónde e cando: preventas Describir e analizar o comportamento do mercado cinematográfico mundial e con especial detalle o mercado español.
Describir e comprender as relacións comerciais entre os tres xogadores principais: produtores/distribuidores/exhibidores.
Identificar as claves estratéxicas do negocio da distribución
cinematográfica.
Coñecer un proceso global de promoción e lanzamento desde o punto de vista dunha distribuidora.
Festivales e mercados El valor del contenido en el mercado internacional:
Ficción vs Entretenimiento
El recorrido
La comercialización

Mercados:
Mercados más importantes
Asistentes
Cómo funcionan
Material de marketing
Stands
Conferencias y Prensa

Qué está ocurriendo en los Mercados
Proceso global de promoción e lanzamento dun produto audiovisual
Creatividade, produción de todos os elementos, estratexia publicitaria e planificación de medios, campaña de comunicación e estratexia de lanzamento.
Box-office Aproximación aos conceptos xerais da información sobre o despacho de billetes cinematográfico (box office).
Ademais destes conceptos, que permitirán ao alumno interpretar os datos esenciais nunha táboa de recadacións, realizarase un seguimento puntual das estreas no período que duren as clases, con especial atención a determinados modelos que centrarán cada unha destas sesións.
A partir do visionado de fragmentos específicos establecerase unha relación entre os distintos modelos xenéricos, cada un deles posuidor de linguaxe cinematográfica determinada, cos seus resultados en despacho de billetes, facendo especial fincapé nos datos españois e norteamericanos, por tratarse este último do mercado mundial máis importante e do que existen máis datos de carácter público