| Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
| Asignatura | Comunicación e industrias culturais | Código | 616G01009 | |||||||||||
| Titulación |
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| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
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| Temas | Subtemas |
| Industrias Culturais | - Conceptos fundamentais. - Políticas de comunicación e cultura. - Hábitos de consumo cultural na sociedade española. |
| A industria xornalística | - Antecedentes. - Datos estructurais. - Tendencias e retos. |
| A industria do videoxogo | - Antecedentes. - Mercado dos videoxogos: crecemento e diversificación. - Tendencias. |
| A industria do lecer cultural | - A identidade cultural europea. - O patrimonio cultural. |
| A industria musical | - Antecedentes. - Cadea de valor: creación, produción, difusión, distribución, consumo. - Tendencias. |
| A industria do libro | - Antecedentes. - Datos estructurais. - Tendencias e retos. |