Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Comunicación e industrias culturais | Código | 616G01009 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Industrias Culturais | - Conceptos fundamentais. - Políticas de comunicación e cultura. - Hábitos de consumo cultural na sociedade española. |
A industria xornalística | - Antecedentes. - Datos estructurais. - Tendencias e retos. |
A industria do videoxogo | - Antecedentes. - Mercado dos videoxogos: crecemento e diversificación. - Tendencias. |
A industria do lecer cultural | - A identidade cultural europea. - O patrimonio cultural. |
A industria musical | - Antecedentes. - Cadea de valor: creación, produción, difusión, distribución, consumo. - Tendencias. |
A industria do libro | - Antecedentes. - Datos estructurais. - Tendencias e retos. |