Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Publicidade audiovisual | Código | 616G01012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Castelló-Martínez, A y del Pino-Romero, C. (2019). De la publicidad a la comunicación persuasiva integrada: estrategia y empatía . Madrid: ESIC Gómez Nieto, B. (2017). Fundamentos de la publicidad . Madrid: ESIC Papí-Gálvez, N. (2017). Investigación y planificación de medios publicitarios. Madrid: Síntesis Pérez-Latre, Francisco J. (2017). Marcas humanas: fundamentos de la publicidad del siglo XXI. Barcelona : UOC. Eguizábal, R. (2011). Historia de la publicidad. Madrid: Fragua García Uceda, M. (2011). Las claves de la publicidad. Madrid: ESIC Hernández Martínez, C. (2010). Manual de creatividad publicitaria. Madrid: Síntesis Eguizábal, R. (2009). Industrias de la conciencia: una historia de la publicidad en España (1975-2009). Barcelona: Península Hernández Martínez, C. (2004). Manual de creatividad publicitaria. Madrid: Síntesis |
- Durante o cuatrimestre o docente pode incorporar novos manuais e referencias bibliográficas. |
|
Bibliografía complementaria |
Segarra, T., y Pou, E. (2022). La interrupción . Deusto Bassat, L. (2004). El libro rojo de la publicidad: ideas que mueven montañas. Barcelona: Debolsillo Barahona Navarro, N. (2016). Creatividad publicitaria, ¿cómo juzgarla?. Barcelona : UOC. Feliu García, E. (1984). Los lenguajes de la publicidad. Universidad de Alicante: Alicante Farran Teixidó, E. (2016). Desde la trinchera. Manual de supervivencia en creatividad publicitaria. Barcelona: Uoc Pellicer Jordá, María Teresa (2019). Sobrevivir a la publicidad desde una perspectiva ética . Barcelona: UOC García García, F. (2018). Creatividad en publicidad : del impacto al comparto. Madrid: Dykinson González, E. (2019). En las entrañas de la publicidad. La dirección creativa ejecutiva y el oficio de anunciar. Barcelona: UOC Muela Molina, C. (2018). Manual de estrategias creativas en publicidad. Madrid: Pirámide Segarra, T. y Torrejón, D. (2022). Toni Segarra y la publicidad. Advook Editorial Perlado del Amo, M., Toledano Cuervas-Mons, F. y Miguel San Emeterio, B. (Coord.) (2017). El creativo publicitario en la era digital . Madrid: Síntesis Fernández-Gómez, J.D. y Rubio-Hernández, M.d.M. (2019). Géneros narrativos audiovisuales en Publicidad . Tecnos Medina, Agustín (2015). Introducción a la publicidad . Pirámide |
- Os alumnos deberán consultar semanalmente o Campus Virtual para seguir o desenvolvemento da asignatura. |