Temas Subtemas
Iluminación local Técnicas de iluminación local. Tipos de luces e características
Iluminación de personaxes
Iluminación de interiores
Iluminación de exteriores
Sombras Técnicas de xeración de sombras
Usos das sombras nunha produción 3D
Seguimento de raios (ray tracing) Descrición da técnica de ray tracing
Sombras, reflexións e refracciones
Problemas e aspectos de produción
Iluminación global Técnicas de iluminación global
Ambient Occlusion
Photon Mapping
Final Gathering
Iluminación baseada en imaxes (IBL) e HDR
Cáusticas
Translucidez (subsurface scattering)
Cámara Cámaras en infografía 3D
Simulación do comportamento das cámaras reais
Estereoscopía
O proceso de render Descrición do proceso de render
Suavizado de contornos e filtrado de texturas (aliasing e antialiasing)
Render para compositing. Fluxo de traballo lineal. Capas de render e pases de render