Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Traballos tutelados A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 B6 B8 B9 C1 C2 C3 C4 Avaliarase a preprodución, produción, posprodución e defensa do TFG 100
 
Observacións avaliación

Recoméndase que o alumnado consulte periódicamente o campus virtual, no que se colgarán avisos, normativa e datas relevantes para cursar a materia. 

Todo escrito ateráse aos usos e normas nesta demarcación xeográfica da Real Academia Galega o de la Real Academia Española para que poida ser correctamente entendido e en consecuencia avaliado.

Todos os aspectos relacionados coa “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académico” rexiránse dacordo coa normativa académica vixente da UDC. 

A continuación exponse a estrutura da memoria do Traballo Fin de Grao (TFG):

O traballo na súa totalidade constará tanto da memoria como dos contidos, anexos e cualquer tipo de produto creado para o TFG. 

Consideracións iniciais: 

• Permítese liberdade no deseño e maquetación da memoria e os documentos que a acompañan. 

• O contido da memoria poderá seguir a estrutura presentada neste documento ou a adaptación da misma, que o director ou directores do traballo consideren necesaria.

• Na portada débese incluir o título e a autoría. 

ESTRUTURA E APARTADOS DA MEMORIA 

A memoria poderá estar estruturada da maneira que se indica.

O número de apartados ou capítulos da memoria dependerán das necesidades do traballo ela orientación do/s director/es. A memoria estará organizada en capítulos. 

Suxírense a continuación 4 bloques posibles que se describen da siguiente forma: 

• Bloque 1. Portada e páxinas iniciais 

• Bloque 2. Introdución e descrición do TFG 

• Bloque 3. Estudio previo e desenrrolo do proxecto 

• Bloque 4. Conclusións, referencias e documentación adicional

Bloque 1. Portada e contracuberta 

1. Portada 

• Portada TFG (estará no idioma no que esté escrito o traballo) e conterá a seguinte información: 

o Curso: Curso 20__/__

o Título do TFG 

o Nome do/s alumno/s  

o Nome do/s director/es 

o Titulación

• Contracuberta cos datos incluidos no documento Anexo I, a consultar no campus virtual de la asignatura. A entrega deste apartado é obrigatoria. 

2. Agradecementos (Opcional) 

• Poderáse engadir unha páxina cos agradecementos que se consideren adecuados. 

3. Índice de contidos 

• Incluirase o índice dos capítulos da memoria e o número de páxina correspondente. Debe constar polo menos dun primer nivel de indexación y recoméndase chegar ao segundo nivel. 

Bloque 2. Introdución e descrición do traballo

1. Introdución 

• Este apartado conterá a introdución e obxectivos do traballo. 

• Poderá cubrir os seguintes puntos: 

o Motivación do autor para realizar o traballo 

o Alcance do traballo e obxectivos concretos 

o No caso de ser un traballo en grupo, reparto de tarefas de cada un dos autores 

2. Descrición do TFG 

• Poderá conter os seguintes puntos: 

o Descrición 

o Propósito ou obxectivo 

o Formato e duración 

o Público obxectivo 

o Plataforma de exhibición/explotación 

o Resumo da historia que se narra

o Estilo artístico e visual

Bloque 3. Estudo previo e desenvolvemento do proxecto 

1. Estado da arte/Estudos previos/Referencias/Documentación 

• Conterá a documentación previa máis axeitada para o desenrolo do traballo. Será guiado polo director, e dependerá de cada tipo de proxecto. 

• Algúns contidos poderán ser: 

o Análise de audiencias 

o Estudos de mercado 

o Comparación ou estudo doutros produtos existentes 

o Referencias visuais, de guion, etc. 

o Otros

2. Capítulos de desenrolo do TFG 

• Aínda que o contido dependerá do tipo de proxecto, algúns exemplos de contidos deste punto poderían ser: 

o Metodoloxía de traballo 

o Desenrolo do guion 

o Esquemas de cámara 

o Esquemas de iluminación 

o Estratexias de comunicación 

o Estratexias de marketing 

o Plan de medios 

o Proceso de creación 

o Deseño de produción 

o Análise de resultados 

o Enquisas

o Postprodución 

o Outros… 

Bloque 4. Conclusións, referencias e documentación adicional 

1. Conclusións

• Alcance dos obxectivos propostos 

• Materias e competencias que aborda o proxecto 

• Reflexión e/ou (auto)crítica 

• Propostas de mellora 

• Outros… 

2. Referencias, bibliografía, etc. 

• Bibliografía, referencias, webgrafía 

• Cualquer outra fonte de información que se considere axeitada

• O formato a seguir para citas, referencias e bibliografía será o APA (última edición) 

3. Listado de anexos e apéndices 

• Listado de anexos e apéndices entre os que se poden atopar: vídeos, ligazóns, documentos de deseño, guion literario, guion técnico, deseño de producción, mapas de navegación, prototipos, etc.