Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Videoxogos | Código | 616G01037 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Introducción | - Evolución histórica. - Xéneros. - Tipos de xogadores. - Mercado. |
Producción de videoxogos | - Proceso de produción xeral. - Equipo e perfís. - Documentos utilizados durante o proceso. - Etapas de desenvolvemento. - Proceso de creación do contido dixital. |
Deseño narrativo | - Storytelling e a narrativa en videoxogos. - Creación da historia. - Estructuras narrativas para videoxogos. - Diferenzas coa narrativa tradicional. - Ferramentas narrativas para contar a historia: cinemáticas, escenas de corte, triggered events. - Ferramentas narrativas e posibilidades de interacción. - Diagramas de navegación para a estruturación de historias lineais e non lineais. |
Deseño de personaxes | - Descrición dos personaxes en tres niveis. - Evolución dos personaxes. - Interacción e interrelacións entre personaxes. |
Deseño da xogabilidade | - Xogabilidade, diversión e motivación. - Teorías e metodoloxías de deseño. - Mecánicas e ciclos de xogo. - Sistemas de xogo. - Retos e recompensas. - Estrutura e fluxo de xogo. - Deseño de misións. |
Deseño de niveis | - Descrición de niveis. - Estruturación de niveis. - Localización de elementos do xogo. - Creación de mapas. |
Deseño de interfaces | - Deseño adaptado á plataforma. - Deseño do interface visual de xogo. - Funcións das interfaces físicas utilizadas para interactuar. |