Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Actuación de personaxes animados | Código | 616G01042 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1. A Análise do Personaxe | 1.1 Biografía do Personaxe: Creación dunha historia de fondo detallada. 1.2 Motivacións e Desexos: Explorar as motivacións profundas e os desexos do personaxe. 1.3 Relacións e Dinámicas: Análise das relacións do personaxe con outros personaxes. 1.4 Características Físicas e Psicolóxicas: Definir os trazos físicos e psicolóxicos do personaxe. 1.5 Métodos de Análise: Ferramentas e técnicas para desglosar e entender o personaxe (Uta Hagen, Stanislavski, etc.). |
Tema 2. Representar Accións, Perseguir Obxectivos | 2.1 Motivacións Internas: Comprender as razóns detrás das accións do personaxe. 2.2 Accións Físicas e Psicolóxicas: Como as accións físicas reflicten estados mentais. 2.3 Obxectivos e Obstáculos: Identificación dos obxectivos do personaxe e os obstáculos que enfronta. 2.4 Unidade e Continuidad de Acción: Manter a coherencia nas accións do personaxe ao longo da escena. 2.5 Técnicas de Interpretación: Métodos para representar accións de maneira auténtica (Stanislavski, Meisner, etc.). 2.6 Intención e Resultado: Diferenciar entre o que o personaxe intenta facer e o resultado real das súas accións. |
Tema 3. A Empatía e o Xesto Psicolóxico | 3.1 A Empatía na Actuación: Como os actores utilizan a empatía para conectarse cos seus personaxes. 3.2 Xesto Psicolóxico: Uso de xestos para expresar estados psicolóxicos complexos (técnica de Michael Chekhov). 3.3 Construción da Empatía: Técnicas para desenvolver empatía cara aos personaxes. 3.4 Comunicación Emocional: Como transmitir emocións a través de xestos e expresións. 3.5 Relación entre Empatía e Autenticidade: A conexión entre empatía, autenticidade na actuación e credibilidade do personaxe. |
Tema 4. A Psicoloxía do Movemento Físico | 4.1 Kinesioloxía e Movemento: Estudo da mecánica do movemento corporal. 4.2 Expresión Emocional a través do Movemento: Como as emocións se manifestan na postura e no xesto. 4.3 Técnicas de Movemento para Actores: Métodos como Laban Movement Analysis e a técnica de Alexander. 4.4 Movemento e Personaxe: Adaptar o movemento corporal para reflectir as características do personaxe. 4.5 Psicoloxía do Espazo Persoal: Uso do espazo en escena para comunicar emocións e relacións. |
Tema 5. Negociacións dentro dunha Escena | 5.1Tácticas e Estratexias de Persuasión: Como os personaxes utilizan diversas tácticas para alcanzar os seus obxectivos. 5.2 O Poder e a Dominación: Dinámicas de poder nas interaccións entre personaxes. 5.3 Conflicto e Resolución: Estratexias para escalar e resolver conflitos en escena. 5.4 Subtexto e Motivación: Comprender o que os personaxes queren fronte ao que din. 5.5 Comunicación Non Verbal na Negociación: Uso de xestos e posturas para influír na negociación. 5.6 Negociación en Diferentes Contextos: Como varían as estratexias de negociación en distintos xéneros e situacións. |
Tema 6. Transaccións de Estado. Arcos/Evolución do Personaxe. Historia | 6.1 Transicións de Estado: Como o personaxe cambia dun estado emocional a outro. 6.2 Arcos de Personaxe: Desenvolvemento e cambio do personaxe ao longo da historia. 6.3 Crecemento e Transformación: Procesos de crecemento persoal e transformación do personaxe. 6.4 Comparación de Arcos: Análise comparativa de arcos de personaxes en diferentes obras. 6.5 Historia Interna vs. Historia Externa: Diferenciar entre a evolución interna do personaxe e os eventos externos que a provocan. |