Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Interacción 3D | Código | 616G01044 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 | Crear productos audiovisuais. |
A4 | Investigar e analizar a comunicación audiovisual. |
A6 | Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias. |
A7 | Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 | Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
A11 | Coñecelas metodoloxías de investigación e análise. |
A12 | Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
B8 | Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C1 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 | Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |