Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Interacción 3D | Código | 616G01044 | |||||||||||
Titulación |
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Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
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Temas | Subtemas |
Tema 1.- Introducción a la Interacción 3D | Sistemas interactivos 3D. Características de los contenidos para interacción 3D en tiempo real. Creación de entornos interactivos 3D. Especificidades de la Realidade Virtual y Aumentada. |
Tema 2.- Xeometría e materiais | A contorna Unreal Engine Creación de xeometría básica. Mallas estáticas Materiais Exercicio - Creación de ámbito. |
Tema 3.- Deseño de ámbitos | Xeración de paisaxe, vexetación e masas de auga. Introducción de modelos externos Importación de modelos dende Maya. Canles de mapeado. Texturizado. Lightmaps. Mapas de normais. Importación de LOD's. Modelo de colisións. Exercicio - Importación de modelos Sistemas de partículas. Lume e explosións. Exercicio - Paisaxe e vexetación |
Tema 4.- Interacción I. Programación Visual | Actores, accións, eventos e secuencias Introdución á programación visual. Animación de elementos interactivos. Elementos móbiles. Obxectos físicos. Programación visual Blueprint I Exercicio - Plataformas I |
Tema 5. - Interacción II. Luces e cámaras | Luces. Tipos e características. Programación de luces. Cámaras en primeira e terceira persoa. Cámara lateral. Cámara superior. Cámaras fixas. Cámara de seguimento distante. Render de cámara a textura. Programación visual Blueprint II Exercicio Luces Exercicio - Cámaras. |
Tema 6.- Interacción III. Proxectís. Saúde e munición. Destructibles | Sistemas de saúde e munición. Dispensadores. Proxectís. Compoñentes de movemento, vida e formas de spawn. Mallas destructibles. Parámetros de fragmentación. Materiais. Trazado de visuales Programación visual. Blueprint III Exercicio. Torreta de disparo e pick- ups |
Tema 7.- Interacción IV. Interface de usuario | Módulo Unreal Motion Graphics. Compoñentes de interface. Agrupación e axustes en pantalla. Ligazón de elementos de interface a valores de xogo. Xestión de widgets en pantalla. Programación visual Blueprint IV Exercicio - UI |
Tema 8.- Intelixencia Artificial Básica I | Non Playable Characters (NPC`s) Volumes de navegación para AI Spawn de personaxes Movemento AI Programación visual Blueprint V Exercicio- Zombie Attack |
Tema 9.- Intelixencia Artificial Básica II | Recoñecemento avanzado de visibilidade Patrulla, disparo e cobertura de NPC' s Programación visual Blueprint VI Exercicio - Gardián inimigo |
Tema 10.- Cinemáticas | Módulo Sequencer. Posicionamiento y activación de cámaras. Animación de elementos Activación de animaciones de personaje. Audio Pista de director. Programación visual Blueprint VII Ejercicio -Cinemáticas. |
Tema 11.- Personaxes | Preparación de modelos desde Maya Importación de skeletal mesh, malla e animacións Blend Spaces Anim Blueprint Preparación de personaxes xogables. Reutilización de esqueletos. Retargeting. Programación visual Blueprint VIII Exercicio - Personaxes |
Tema 12. Cambios de nivel. Compilación | Preparación de niveis individuais e nivel raíz. Carga e activación de niveis Preparación de modo de xogo e compilación do produto. Exercicio - Multinivel |