| Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
| Asignatura | Historia da Animación e os Videoxogos | Código | 616G02003 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
| Ser quen de analizar obras audiovisuais desde a perspectiva da historia estética e tecnolóxica. | A2 |
B2 |
C1 |
| Coñecer a evolución histórica da animación e dos videoxogos. | A2 |
B5 |
C5 |
| Ser quen de presentar claramente as conclusións e os argumentos dun estudo. Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. | B2 B3 B4 B11 |
C1 |
|
| Mellorar a capacidade analítica. | A2 |
B2 B3 |
C8 |
| Habilidade para a organización e temporalización das tarefas. | B2 B5 |
C3 C9 |
|
| Resolver problemas de forma eficaz. | B2 B5 B11 |
C3 C5 C7 |
|
| Comunicarse de xeito eficaz nun ambiente de traballo. | B2 B3 B4 |
C1 C4 C5 C6 C7 C9 |
|
| Traballar en equipo de xeito colaborativo. | B4 B11 |
C3 C4 C7 C9 |
|
| Ter a capacidade de recoller e interpretar datos relevantes (normalmente dentro do seu campo de estudo) para emitir xuízos que inclúan reflexión sobre temas relevantes de tipo social, científico ou ético. | B3 B5 |
C4 C6 |
|
| Aplicar os coñecementos adquiridos ao traballo ou vocación dunha forma profesional e ter as competencias necesarias para defender argumentos e resolver problemas dentro do campo de estudo propio. | B2 B3 B5 |
||