Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño de Produción para Animación e Videoxogos | Código | 616G02006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Comprender a importancia e función do deseño de produción na industria da animación e dos videoxogos. | A3 A4 A5 A6 A7 A8 A10 A15 A19 A20 A21 A36 A42 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |
Adquirir habilidades no uso de técnicas e ferramentas específicas para o deseño de produción en animación e videoxogos. | A15 A36 |
B1 B2 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 |
C1 C4 C9 |
Capacitarse para desenvolver proxectos de deseño de produción, proporcionando solucións axeitadas a cada situación | A6 A7 A8 A15 A36 A42 |
B9 |