Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño de Produción para Animación e Videoxogos | Código | 616G02006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Materias que se recomenda ter cursado previamente | |||
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente | |
|
Materias que continúan o temario | |||
|
Observacións | |
1.-A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: 1.1.Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático 1.2.Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos 1.3.De se realizar en papel: -Non se empregarán plásticos. -Realizaranse impresións a dobre cara. -Empregarase papel reciclado. -Evitarase a impresión de borradores. 2.-Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativossobre o medio natural 3.-Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cosvalores da sostenibilidade nos comportamentos persoais e profesionais 4.-Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docenciauniversitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia(usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos ossexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...) ´ 5.-Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, einfluirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto eigualdade 6.Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero eproporanse accións e medidas para corrixilas 7.Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais,psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado,igualitario e proveitoso á vida universitaria.
|