| Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
| Asignatura | Deseño de Produción para Animación e Videoxogos | Código | 616G02006 | |||||||||||
| Titulación | 
 | |||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 1º cuadrimestre | Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
| 
 | ||||||||||||||
| Metodoloxías | Descrición | 
| Sesión maxistral | Sesións expositivas nas que se explicarán os aspectos principais dos bloques temáticos que comprende a materia. Un dos seus obxectivos é facilitar a aprendizaxe dos conceptos propios do deseño de produción na imaxe animada e os videoxogos. | 
| Obradoiro | Prácticas curtas para elaborar en clase. Preparación e aplicación do temario teórico. | 
| Traballos tutelados | Práctica grupal onde se elaborará a Dirección Artística a partir dun guión de animación ou videoxogo. | 
| Proba de resposta múltiple | Examinarase dous contidos teóricos explicados nas sesións maxistrais e vos textos de lectura obrigatoria |