| Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
| Asignatura | Técnicas Avanzadas de Render | Código | 616G02024 | |||||||||||
| Titulación | 
 | |||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre | Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
| 
 | ||||||||||||||
| Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
| R1 - Adquirir coñecementos básicos sobre as simulacións baseadas na física do transporte da luz. Entender o seu funcionamento a un nivel intermedio, especialmente no que respecta ás suas adaptacións e simplificacións para os casos de uso en tempo real. Comprender o proceso básico de renderizado nun pipeline grafico na GPU. Comprender e saber analizar a adecuación dos diferentes métodos de renderización fundamentais e como se poden ou deben utilizar nunha producción dixital de animación ou videoxogos. | A10 A11 | B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 | C1 C3 C8 | 
| R2 - Saber manipular as propiedades dos diferentes algoritmos e técnicas que interveñen no proceso de renderizado, tanto offline como en tempo real. Coñecer e saber explicar as implicacións básicas que teñen o uso das diferentes técnicas, así como o impacto dos diferentes parámetros que regulan o funcionamento das técnicas avanzadas de renderizado. Saber valorar o coste de utilización de diferentes técnicas nun entorno de producción. | A10 A11 | B6 B7 B11 B12 B13 | C1 C2 C3 C7 C8 C9 | 
| R3 - Entender a importancia de coñecer e saber utilizar adecuadamente as técnicas adecuadas para un proxecto específico dentro do fluxo de traballo dunha produción de animación ou videoxogo. Impacto e influencia das decisións tomadas no resultado final. | A10 | B9 B10 B11 B12 B13 B14 | C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |