Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Interpretación de Personaxes Animados Código 616G02028
Titulación
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Optativa 4.5
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Navarro Álvarez, Adriana
Correo electrónico
a.navarro@udc.es
Profesorado
Navarro Álvarez, Adriana
Correo electrónico
a.navarro@udc.es
Web
Descrición xeral A asignatura está deseñada para dar vida a personaxes animados dotándoos de humanidade e emoción. O curso abrangue unha combinación de psicoloxía do movemento físico, análise de personaxes e estratexias de actuación. Durante o curso, os estudantes investigarán a relación entre a mecánica do movemento corporal e a expresión emocional. Tamén se analizarán as dinámicas de poder e negociación en escena, así como a representación de accións e obxectivos de forma coherente e auténtica. Un enfoque detallado do análise de personaxes incluirá a creación de biografías exhaustivas e a comprensión das súas motivacións e desexos. Ademais, estudarase a evolución dos personaxes ao longo da narrativa, utilizando técnicas para expresar emocións complexas mediante a empatía e xestos psicolóxicos. En definitiva, trátase de comunicar unha historia a través do movemento dos personaxes aplicada a calquera técnica de imaxe animada (2D, 3D). Esta asignatura é fundamental para quen desexa perfeccionar as súas habilidades de actuación en animación e crear personaxes animados que resulten verdadeiramente convincentes.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías