| Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
| Asignatura | Animación 2D | Código | 616G02029 | |||||||||||
| Titulación | 
 | |||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 1º cuadrimestre | Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
| 
 | ||||||||||||||
| Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
| Adquirir a destreza técnica para utilizar ferramentas de creación multimedia para a realización de animación 2D vectorial tanto de forma individual como en equipos de traballo. | B2 B6 B7 B8 B9 B12 B13 | C3 C7 C9 | |
| Entender as capacidades das tecnoloxías e metodoloxías aprendidas, as súas alternativas, as suas fortalezas e a súas problemáticas. | B1 B3 B5 B10 B11 | C8 | |
| Aprender as terminoloxías axeitadas tanto na linguaxe técnica como nas línguas oficial. | A10 | B4 | C1 C4 C6 | 
| Planificar e deseñar as animacións 2D, que se levarán a cabo, tanto para animación como para videoxogos. | A8 A15 A38 | ||