| Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
| Asignatura | Gráficos por Computador | Código | 616G02031 | |||||||||||
| Titulación | 
 | |||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre | Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
| 
 | ||||||||||||||
| Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
| Aprender os fundamentos básicos da xeración de gráficos por computador | A13 | ||
| Aprender a coñecer e utilizar os distintos formatos de arquivo dixital de imaxe e vídeo | A14 | ||
| Aprender a coñecer as distintas etapas do proceso de xeración de gráficos, denominado pipeline gráfico, así como as distintas APIs (Application Programming Interfaces) que existen para programalos e cómo se integra dito proceso dentro dun motor de videoxogos | B1 B2 B4 B5 B7 B8 B10 B11 B12 B13 | C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 | |