| Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
| Asignatura | Son | Código | 616G02034 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Temas | Subtemas |
| 1. Conceptos iniciais | - Aprender a escoitar - Gravar audio - Qué é a mistura |
| 2. Introdución ao son | - Aspectos xerais - Características do son - Son dixital |
| 3. Tecnoloxía do son | - A mesa de mistura - Procesadores de efectos - Salas - Micrófonos - Cables e conectores - Monitores |
| 4. Son e computadores | - Conexións - Subsistema de son dixital - Sintetizadores - MIDI - Compresión de audio - DAW (Digial Audio Workstation) |
| 5. O son nun proxecto audiovisual | - Tarefas relacionadas co son - Persoal nas diferentes etapas dun proxecto - A banda sonora |
| 6. O son nos videoxogos | - Historia do son nos videoxogos - Tendencias actuais - Middlewares: FMOD e WWISE |