| Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
| Asignatura | Desenvolvemento de Personaxes | Código | 616G02041 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Temas | Subtemas |
| Personaxes en motores de videoxogos | - Conceptos básicos da animación de personaxes. - Elementos e assets dun personaxe nun motor de videoxogos. - Importación de mallas esqueletais e animacións dende programas externos. - Axuste de xerarquía esqueletal. Retargeting. |
| Aparencia de personaxes | - Materiais de personaxes. - Texturas e detalle de personaxes. - Materiais específicos, pel, ollos, pelo. |
| Control de movementos e accións | - Resposta ás interaccións do xogador. - Execución de accións. |
| Animación de personaxes | - Conectores. - Simulación dinámica. - Espazos de mestura de animacións. - Máquinas de estado. - Sistema de animación do personaxe. Variacións e montaxes. |
| Personaxes non xogables | - Intelixencia artificial básica. |