| Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
| Asignatura | Marco Legal da Animación e os Videoxogos | Código | 616G02047 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Temas | Subtemas |
| 1. A PROTECCIÓN DA CREACIÓN DIXITAL E OS VIDEOXOGOS MEDIANTE O COPYRIGHT | a) Concepto de dereitos de autor b) Importancia económica da industria da creación dixital, da animación e dos videoxogos |
| 2. OBRAS PROTEXIDAS POLO DEREITO DE AUTOR | a) Obras científicas, artísticas e literarias b) As creacións dixitais e os videoxogos son obras? |
| 3. OUTROS DEREITOS SOBRE CREACIÓNS DIXITAIS E VIDEOXOGOS | a) Música, personaxes, etc. b) Marcas |
| 4. O AUTOR DA OBRA | a) O autor b) Creacións con varios autores c) Obras creadas por encargo |
| 5. REQUISITOS | a) Orixinalidade b) Plasma nun soporte c) Non é imprescindible rexistrar a creación dixital ou o videoxogo |
| 6. DEREITOS MORAIS DO AUTOR | a) Recoñecemento b) Integridade c) Outros |
| 7. LÍMITES DO COPYRIGHT | a) Límites b) Copia privada e a excepción dos videoxogos |
| 8. AS LICENZAS | a) Cesión a terceiros dos dereitos sobre creacións dixitais b) Licenzas de explotación máis habituais c) Licenzas abertas |
| 9. PROTECCIÓN DO COPYRIGHT | a) Piratería e plaxio b) Protección civil c) Protección penal d) A Comisión da Propiedade Intelectual |
| 10. REXISTRO DE CREACIÓNS DIXITAIS E VIDEOXOGOS | a) O Rexistro da Propiedade Intelectual b) Outras alternativas para rexistrar obras |
| 11. DEREITO PÚBLICO DOS VIDEOXOGOS | a) A súa relación coas liberdades públicas b) A protección dos menores c) Producción de videoxogos como insutria cultural. Réxime de axudas d) A publicidade e os videoxogos e) Réxime de protección de datos personais |
| 12. O RÉXIMEN XURÍDICO DOS E-SPORT | A regulación dos e-sports |