Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Obradoiro Taller en línea sobre salvagarda da FIFA "Curso 1: Fundamentos de salvaguardia del programa FIFA Guardians™" (no caso de que este taller, por algún motivo, non esté disponible ofrecerase unha proposta alternativa).
https://safeguardinginsport.fifa.com/la-salvaguardia-de-fifa-guardians-en-el-deporte/
Entregarase o xustificante que se obtén ao rematar este curso a través de moodle. A data de entrega indicarase na aula.

Vinculado ao taller realizarase un código ético.
10
Proba obxectiva A2 A1 BASES SOCIOLÓXICAS


**Refírese os "Examenes Test de Moodle".

Faranse tantos examenes como bloques temáticos hai, ainda que cada un ten diferente valor dado que o contido de cada bloque tamen é diferente:
- Bloque I: 5%
- Bloque II: 10%
- Bloque III: 10%
- Bloque IV: 20%
- Bloque V: 20%
- Bloque VI: 20%
- Bloque VII: 15% (probablemente será o último día do cuatrimestre)

- Estas Probas obxectivas realizaranse a través da plataforma de tele-formación da UDC (Moodle) e durante un tempo adaptado ao número de preguntas. Polo tanto, o alumnado debe dispor dos aparellos necesarios para poder realizar o examen.

- Tipo de preguntas: de Verdadeiro-Falso

- Sistema de corrección: acertos menos erros

- OS EXÁMENES PODRÁN FACERSE EN CALQUERA MOMENTO, UNHA VEZ QUE SE TEÑA IMPARTIDO O CONTIDO (INCLUSO 2 DÍAS DESPOIS)

- É OBRIGATORIO REALIZAR TODOS OS PARCIAIS DA AVALIACIÓN CONTINUA, NON PODE QUEDAR NINGÚN SIN FACER.

- OS 7 EXAMENES DEBEN ESTAR APROBADOS

- PARA APROBAR A AVALIACIÓN CONTINUA HAI QUE ACADAR UN 5,00 NA MEDIA DOS 7 EXÁMENES (AÍNDA QUE 2 DELES PODEN ESTAR SUSPENSOS CUN 4)


AVALIACION CONTINUA.
1.- ECF (Evaluación Continua Formativa): 70% (durante o cuatrimestre)
- Test Moodle: 7 examenes. 70%

2.- ECPG (Evaluación Continua Prueba Global): 30%. Xunio
- Test Moodle: 30%


AVALIACIÓN ÚNICA (XULLO) (100%)
- Test Moodle: 100%
- Para aprobar será necesario obter o 60% da puntuación total do examen.



** ALUMNADO QUE SUSPENDE OU PERDE A AVALIACIÓN CONTINUA:

- SON OS QUE NON CHEGAN AO APROBADO NA MEDIA, OS QUE TEÑEN MAIS DE
2 EXÁMENES SUSPENSOS OU NON TEÑEN FEITO TODOS OS EXÁMENES.

- ADMÍTESE TER 2 EXÁMENES SUSPENSOS CON UNHA PUNTUACIÓN DE 4,00: NESTES CASOS SE SEGUIRÁ COA AVALIACIÓN CONTINUA.

- O ALUMNADO QUE PERDE A AVALIACIÓN CONTINUA NON PODE PRESENTARSE O EXAMEN DA DATA DE XUNIO PARA APROBAR A MATERIA: O EXAMEN SÓ VALE O 30%

- O EXAMEN DA DATA DE XUÑO TEN UN VALOR DO 30% (O 70% RESTANTE CONSÍGUESE A TRAVÉS DA AVALIACIÓN CONTINUA NO CUATRIMESTRE): POLO TANTO NON É POSIBLE APROBAR A MATERIA EN XUNIO PERDENDO A AVALIACIÓN CONTINUA E FACENDO O EXAMEN CUN VALOR DO 30%


** Alumnado que NON fixo AVALiACIÓN CONTINUA OU SUSPENDEN-ABANDONAN.

- É preciso ter asistencia mínima do 40% (salvo casos xustificados): non existe o modelo de universidade a distancia. Non se permite non acudir a clase e presentarse directamente en xullo.

- Examen de xulio ten un valor de 100%. Para aprobar será necesario obter o 60% da puntuación total do examen.

- NON SE GARDAN NOTAS DA AVALIACIÓN CONTINUA
- NON SE GARDAN NOTAS DE CURSOS ANTERIORES


BASES HISTÓRICAS E EPISTEMOLÓXICAS

- Exame dos contidos da materia (2 ptos)



70
Aprendizaxe colaborativa A4 A6 A44 A69 A73 B5 B12 B15 C4 C7 BASES HISTÓRICAS E EPISTEMOLÓXICAS

- Traballo mulleres e deporte
20
 
Observacións avaliación
Para superar a materia é necesario ter aprobadas todas os bloques da avaliación. 


BASES SOCIOLÓXICAS.
METODOLOXÍA APRENDIZAXE-SERVIZO: TRABALLOS VOLUNTARIOS.

- A calificación do traballo, sobre 10 puntos, fará media coa
calificación final obtida na asignatura a través dos exámenes, sempre que esa
calificación sexa de aprobado.


Non se indica neste apartado o valor na avaliación pois é un traballo
voluntario.


Para facer este traballo voluntario (ou calquera outro) o alumnado debe ter a
autorización da profesora.


A solicitude de traballos voluntarios farase a partir da explicación do módulo
II e ata o módulo VI.


Poden facer os traballos voluntarios o alumnado que asiste a clase e que ten os
parciais aprobados.


Os obxectivos do TRABALLO VOLUNTARIO: aplicar os conceptos da asignatura, a un
partido (espectadore-xogadoras), club-equipo, as entrevistas realizadas
(mulleres, persoas racializadas, do colectivo LGTBIQ, etc.) 

O alumnado que esté entrenando equipos ou levando actividades extraescolares pode organizar unha entrevista en grupo para falar sobre os conceptos de sexismo, machismo, feminismo, etc. - Debe grabar a entrevista debate e despois transcribila. - A continuación debe identificar en ese texto os conceptos da asignatura. 

 -- Os sonidos do deporte": grabar o sonido de entrenamentos, actividades nun ximnasio, nas gradas dun partido, etc. - Transcribir a grabación. - Identificar os conceptos da asignatura. 

1. Asistencia. É necesaria a asistencia as sesiones
prácticas para poder realizar a avaliación continua: nelas se requiere a
participación e a exposición das Prácticas de Aula realizadas. (Lembrase que a
asistencia a clase é un dereito e un deber).

2. A porcentaxe mínima de asistencia para a avaliación será do 70% 

- O alumnado ten o dereito e o deber de asistir as clases das
asignaturas nas que se matricula. O ensino é presencial. Non se contempla o
ensino a distancia. Non se permite a opción de que o alumnado acuda só os
parciais

- O alumnado que, por causas de problemas de saúde certificados,
hospitalización, etc., non alcance o 70% de presencialidade, a profesora
analizará a sua situación particular para permitirlle continuar coa avaliación
continua 

3. Requisitos para la superar a asignatura:

                1ª
Oportunidad: Avaliación continua

** ECF (Avaliación Continua Formativa). Proba obxectiva (7
exámenes parciais a través de Moodle o longo do cuatrimestre: 70% do valor da
nota final). Non hai recuperación dos exámenes suspensos. Dado que a avaliación
continua implica estudio continuo, os exámenes poden realizarse calquer día,
con notificación na mesma semana do examen. 

** ECPG (Avaliación continua Proba Global). Examen final
cuatrimestre a través de Moodle: valor 30%, debe estar aprobado. Si se suspende
se recupera na 2ª oportunidade.

 

                
Oportunidade: Avaliación continua

** Si hai avaliación continua (coa presencialidade requerida)
gardanse as calificacions dos 7 parciales (70%).

** Debe realizar o examen final do cuatrimestre (ECPG) (30%):
entendese que o ten suspenso ou que non se presentou. 

              
oportunidade-AVALIACIÓN ÚNICA (XULLO): valor 100%. 

** O alumnado que se presenta a esta opción é que perdeu a
avaliación continua, polo tanto, para aprobar, debe obter o 60% da puntuación
total do examen. 

 

4. Os criterios de mantenimiento de partes superadas para a 2ª
oportunidad:
 

          ***Se conserva a calificación
dos 7 exámenes parciais (non hai recuperación de posibles exámenes suspensos).
Debe realizar o examen da convocatoria de xullo co valor do 30%  (entendese que ten este
examen suspenso ou Non Presentado)

 

5. Os criterios de mantemento de partes superadas en futuras
convocatorias de evaluación: 

         *** Non se gardan as
calificacions da avaliación continua para o seguinte curso.

         *** NON SE GARDAN NOTAS DE
CURSOS ANTERIORES

          *** Só se gardan as
calificaciones da 1ª oportunidad para a 2ª. 

 

6. Alumnado con matrícula parcial 

         *** A asistencia debe ser do 50%

               
1ª Oportunidad:        

 - Debe realizar as mesmas Prácticas de Aula. 

- Debe realizar os mismos exámenes parciales de moodle (7 en
total): se lle adaptarán as datas dalgún examen si fora estrictamente
necesario. Pero deben ter disponibilidade para realizalos. 

- Atenderánse as suas dubidas a través de titorias de Moodle si é necesario .  

               
2ª Oportunidad: 

 -- AVALIACION CONTINUA: O alumnado que suspenda en xuño o
examen (30%) pode repetilo na 2ª oportunidade e terá o mesmo valor (30%).
Ademáis, se considerará a puntuación obtida nos parciais (70%). 

- Si é necesario  adaptaranse as datas. 

-- AVALIACIÓN ÚNICA (XULLO) (100%)

 Test Moodle: 100%. O alumnado que opta a esta opción é que
perdeu a avaliación continua, polo tanto, para aprobar será necesario obter o
60% da puntuación total do examen. 

7. Disponibilidade dos idiomas en relación as probas escritas de
avaliación
(no só a proba final): os exámenes estarán en castelan, tanto os
parciais como o examen final de cuatrimestre.  Si se desexa realizar o
examen final en galego o alumnado deberá solicitalo con un mes de
antelación.  

 

8. Se contempla a posibilidade de opcions alternativas de avaliación
para casos especiais xustificados con informes médicos. 

Realizaranse titorías, cambios de datas de parciais ou do examen
final si fora necesario. 

 

9. Para realizar pruebas on-line, emplearase a plataforma
virtual da UDC Moodle.

 

10.     Implicacions
de fraude académico na realización das probas ou actividades de avaliación,
 

A realización fraudulenta de proba ou actividades de avaliación
implicará a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta
e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con
“suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico,
tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na
segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de
primeira oportunidade, se fose necesario (Regulamento disciplinar do
estudantado da UDC, art. 11, apdo 4 b). Entenderase por fraude académica
calquera comportamento premeditado tendente a falsear os resultados dun exame
ou traballo, propio ou alleo, realizado como requisito para superar unha
materia ou acreditar o rendemento académico (Lei 3/2022, do 24 de febreiro, de
convivencia universitaria; art. 11, apdo g).

Ademais,  segundo a Lei de Convivencia Universitaria (BOE
núm. 48, do 25 de febreiro de 2022), a fraude académica, considérase falta moi
grave, podendo implicar expulsión de 2 a 3 anos da universidade constando no
expediente académico ata o seu total cumprimento; así como, a perda de dereitos
de matrícula parcial durante un curso ou semestre académico (art. 14).
Enténdese por fraude académica calquera comportamento premeditado tendente a
falsear os resultados dun exame ou traballo, propio ou alleo, realizado como
requisito para superar unha materia ou acreditar o rendemento académico (art.
11).

 

Aplicación del art. 11, apdo. 4b, del Reglamento disciplinar del
estudiantado de la UDC de 28 de junio de 2023.       
      

 

* ALUMNADO CON DIVERSIDADE FUNCIONAL. Deben falar coa
profesora a principio de curso para buscar solucions adecuadas a cada
situación.

 

* ALUMNADO CON CUALQUERA PROBLEMÁTICA QUE PODA INTERFERIR NO
PROCESO DE APRENDIZAXE, NO RENDIMENTO, NA CONCENTRACIÓN NO ESTUDIO, ETC.

Deben falar coa profesora a principio de curso ou cuando xurda o
problema. 

 

* LINGUAXE INCLUSIVA Nos exámenes, nos traballos e na exposición das Prácticas de
Aula hai que utilizar unha linguaxe inclusiva. 

BLOQUE DE HISTORIA E EPISTEMOLOXÍA 

O alumnado que por algún motivo perda a avaliación contínua terá que presentarse a un exame oral ou escrito que valerá o 100% da nota. 

Neste bloque téñense en consideración e da mesma forma que no bloque anterior os aspectos relacionados coa matrícula a tempo parcial, linguaxe inclusiva, plaxio, alumnado con discapacidade ou calqueira outra problemática. O exame de este bloque proponse en galego, a non ser que se solicite unha semana antes en castelán.