Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Bases Históricas, Epistemolóxicas e Sociais da Actividade Física e do Deporte | Código | 620G01104 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | Anual |
Primeiro | Formación básica | 9 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Obradoiro | Taller en línea sobre salvagarda da FIFA "Curso 1: Fundamentos de salvaguardia del programa FIFA Guardians™" (no caso de que este taller, por algún motivo, non esté disponible ofrecerase unha proposta alternativa). https://safeguardinginsport.fifa.com/la-salvaguardia-de-fifa-guardians-en-el-deporte/ Entregarase o xustificante que se obtén ao rematar este curso a través de moodle. A data de entrega indicarase na aula. Vinculado ao taller realizarase un código ético. |
10 | |
Proba obxectiva | A2 A1 | BASES SOCIOLÓXICAS **Refírese os "Examenes Test de Moodle". Faranse tantos examenes como bloques temáticos hai, ainda que cada un ten diferente valor dado que o contido de cada bloque tamen é diferente: - Bloque I: 5% - Bloque II: 10% - Bloque III: 10% - Bloque IV: 20% - Bloque V: 20% - Bloque VI: 20% - Bloque VII: 15% (probablemente será o último día do cuatrimestre) - Estas Probas obxectivas realizaranse a través da plataforma de tele-formación da UDC (Moodle) e durante un tempo adaptado ao número de preguntas. Polo tanto, o alumnado debe dispor dos aparellos necesarios para poder realizar o examen. - Tipo de preguntas: de Verdadeiro-Falso - Sistema de corrección: acertos menos erros - OS EXÁMENES PODRÁN FACERSE EN CALQUERA MOMENTO, UNHA VEZ QUE SE TEÑA IMPARTIDO O CONTIDO (INCLUSO 2 DÍAS DESPOIS) - É OBRIGATORIO REALIZAR TODOS OS PARCIAIS DA AVALIACIÓN CONTINUA, NON PODE QUEDAR NINGÚN SIN FACER. - OS 7 EXAMENES DEBEN ESTAR APROBADOS - PARA APROBAR A AVALIACIÓN CONTINUA HAI QUE ACADAR UN 5,00 NA MEDIA DOS 7 EXÁMENES (AÍNDA QUE 2 DELES PODEN ESTAR SUSPENSOS CUN 4) AVALIACION CONTINUA. 1.- ECF (Evaluación Continua Formativa): 70% (durante o cuatrimestre) - Test Moodle: 7 examenes. 70% 2.- ECPG (Evaluación Continua Prueba Global): 30%. Xunio - Test Moodle: 30% AVALIACIÓN ÚNICA (XULLO) (100%) - Test Moodle: 100% - Para aprobar será necesario obter o 60% da puntuación total do examen. ** ALUMNADO QUE SUSPENDE OU PERDE A AVALIACIÓN CONTINUA: - SON OS QUE NON CHEGAN AO APROBADO NA MEDIA, OS QUE TEÑEN MAIS DE 2 EXÁMENES SUSPENSOS OU NON TEÑEN FEITO TODOS OS EXÁMENES. - ADMÍTESE TER 2 EXÁMENES SUSPENSOS CON UNHA PUNTUACIÓN DE 4,00: NESTES CASOS SE SEGUIRÁ COA AVALIACIÓN CONTINUA. - O ALUMNADO QUE PERDE A AVALIACIÓN CONTINUA NON PODE PRESENTARSE O EXAMEN DA DATA DE XUNIO PARA APROBAR A MATERIA: O EXAMEN SÓ VALE O 30% - O EXAMEN DA DATA DE XUÑO TEN UN VALOR DO 30% (O 70% RESTANTE CONSÍGUESE A TRAVÉS DA AVALIACIÓN CONTINUA NO CUATRIMESTRE): POLO TANTO NON É POSIBLE APROBAR A MATERIA EN XUNIO PERDENDO A AVALIACIÓN CONTINUA E FACENDO O EXAMEN CUN VALOR DO 30% ** Alumnado que NON fixo AVALiACIÓN CONTINUA OU SUSPENDEN-ABANDONAN. - É preciso ter asistencia mínima do 40% (salvo casos xustificados): non existe o modelo de universidade a distancia. Non se permite non acudir a clase e presentarse directamente en xullo. - Examen de xulio ten un valor de 100%. Para aprobar será necesario obter o 60% da puntuación total do examen. - NON SE GARDAN NOTAS DA AVALIACIÓN CONTINUA - NON SE GARDAN NOTAS DE CURSOS ANTERIORES BASES HISTÓRICAS E EPISTEMOLÓXICAS - Exame dos contidos da materia (2 ptos) |
70 |
Aprendizaxe colaborativa | A4 A6 A44 A69 A73 B5 B12 B15 C4 C7 | BASES HISTÓRICAS E EPISTEMOLÓXICAS - Traballo mulleres e deporte |
20 |
Observacións avaliación | |||
Para superar a materia é necesario ter aprobadas todas os bloques da avaliación. BASES SOCIOLÓXICAS. METODOLOXÍA APRENDIZAXE-SERVIZO: TRABALLOS VOLUNTARIOS. - A calificación do traballo, sobre 10 puntos, fará media coa
O alumnado que esté entrenando equipos ou levando actividades extraescolares pode organizar unha entrevista en grupo para falar sobre os conceptos de sexismo, machismo, feminismo, etc. - Debe grabar a entrevista debate e despois transcribila. - A continuación debe identificar en ese texto os conceptos da asignatura. -- Os sonidos do deporte": grabar o sonido de entrenamentos, actividades nun ximnasio, nas gradas dun partido, etc. - Transcribir a grabación. - Identificar os conceptos da asignatura. 1. Asistencia. É necesaria a asistencia as sesiones 2. A porcentaxe mínima de asistencia para a avaliación será do 70% - O alumnado ten o dereito e o deber de asistir as clases das - O alumnado que, por causas de problemas de saúde certificados, 3. Requisitos para la superar a asignatura: 1ª ** ECF (Avaliación Continua Formativa). Proba obxectiva (7 ** ECPG (Avaliación continua Proba Global). Examen final
2ª ** Si hai avaliación continua (coa presencialidade requerida) ** Debe realizar o examen final do cuatrimestre (ECPG) (30%): 2ª ** O alumnado que se presenta a esta opción é que perdeu a
4. Os criterios de mantenimiento de partes superadas para a 2ª ***Se conserva a calificación
5. Os criterios de mantemento de partes superadas en futuras *** Non se gardan as *** NON SE GARDAN NOTAS DE *** Só se gardan as
6. Alumnado con matrícula parcial *** A asistencia debe ser do 50% - Debe realizar as mesmas Prácticas de Aula. - Debe realizar os mismos exámenes parciales de moodle (7 en - Atenderánse as suas dubidas a través de titorias de Moodle si é necesario . -- AVALIACION CONTINUA: O alumnado que suspenda en xuño o - Si é necesario adaptaranse as datas. -- AVALIACIÓN ÚNICA (XULLO) (100%) Test Moodle: 100%. O alumnado que opta a esta opción é que 7. Disponibilidade dos idiomas en relación as probas escritas de
8. Se contempla a posibilidade de opcions alternativas de avaliación Realizaranse titorías, cambios de datas de parciais ou do examen
9. Para realizar pruebas on-line, emplearase a plataforma
10. Implicacions A realización fraudulenta de proba ou actividades de avaliación Ademais, segundo a Lei de Convivencia Universitaria (BOE
Aplicación del art. 11, apdo. 4b, del Reglamento disciplinar del
* ALUMNADO CON DIVERSIDADE FUNCIONAL. Deben falar coa
* ALUMNADO CON CUALQUERA PROBLEMÁTICA QUE PODA INTERFERIR NO
* LINGUAXE INCLUSIVA Nos exámenes, nos traballos e na exposición das Prácticas de BLOQUE DE HISTORIA E EPISTEMOLOXÍA O alumnado que por algún motivo perda a avaliación contínua terá que presentarse a un exame oral ou escrito que valerá o 100% da nota. Neste bloque téñense en consideración e da mesma forma que no bloque anterior os aspectos relacionados coa matrícula a tempo parcial, linguaxe inclusiva, plaxio, alumnado con discapacidade ou calqueira outra problemática. O exame de este bloque proponse en galego, a non ser que se solicite unha semana antes en castelán. |