Bases Pedagóxicas e Didácticas en Actividade Física e Deporte
Código
620G01105
Titulación
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Grao
Anual
Primeiro
Formación básica
9
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Educación Física e Deportiva
Coordinación
López Alonso, Virginia
Correo electrónico
virginia.lopez.alonso@udc.es
Profesorado
Gomez Varela, Joaquin
Gonzalez Valeiro, Miguel Angel
López Alonso, Virginia
Toja Reboredo, Maria Belen
Correo electrónico
joaquin.gomez.varela@udc.es
miguel.gonzalez.valeiro@udc.es
virginia.lopez.alonso@udc.es
belen.toja@udc.es
Web
Descrición xeral
Bases conceptuais pedagóxicas e didácticas. A educación como proceso de comunicación e modelos pedagóxicos. Teorías críticas da educación. A EF de Calidade e a alfabetización física. O centro escolar, a educación física e a actividade deportiva e recreativa como lugar de educación de valores e fomento de estilos de vida activos e saudables. Introdución ao sistema educativo escolar e a outros contextos de intervención didáctica (ciclos formativos, ensinanzas deportivas de regulación especial, certificados de profesionalidade). Fundamentos curriculares para a programación da educación física escolar. Exercicio profesional como servizo e vocación educativa.
Ademais, en relación ao xénero, atenderase ás seguintes directrices:
· Incorporar a perspectiva de xénero nesta asignatura (empregarase unha linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos sexos, animarase aos estudantes a participar na clase...)
· Traballar para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influír no entorno para modificalos e promover valores de respecto e igualdade.
· Detectar situacións de discriminación por razón de xénero e propor accións e medidas para corrixilas.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías