Temas Subtemas
Tema 1. Fixando conceptos a. A Educación, a Pedagoxía, a Didáctica e as Ciencias da Educación
b. A Pedagoxía da actividade física e do deporte: Educación Física (EF) e Pedagoxía Deportiva
c. A Didáctica da actividade física e do deporte
Tema 2. Bases pedagoxicas e as suas implicacións na EF a. Ideoloxía e Currículum Oculto na EF: A loita da Reproducción frente a Producción
b. Teorías Críticas da educación: As Comunidades da Aprendizaje na EF
c. Estilos de Comunicación y Modelos Pedagóxicos aplicados a EF e o deporte
Tema 3. A Educación Física de Calidade a. Perspectiva ecolóxica da Educación Física
b. Educación Física de Calidade
c. Alfabetización Física
d. Centros educativos activos e saudables
Tema 4. Un/unha Bo/a docente de EF e actividades deportivas a. O pensamento: Coñecemento profesional e preocupacións docentes
b. O comportamento: Destrezas docentes
Tema 5. Un/unha alumna ben educado físicamente a. O pensamento do/o alumno/a: Autoconcepto, percepcións, motivación, atención e atribución causal
b. O comportamento do/o alumno/a: Aspectos cuantitativos (variables de contexto, programa e diferenzas individuais) e cualitativos (estilos de participación)
Tema 6. Atención á diversidade e educación en valores na EF e no deporte en idade escolar a. Principios de individualización e socialización
b. Atención a Diversidade individual e social na EF
c. Integración e inclusión. El Diseño de aprendizaje universal (DUA) na EF
d. Educación en valores
e. Valores abordables desde a Educación Física e o deporte en idade escolar
Tema 7. Actividade Física e a Educación física no contexto escolar na lexislación actual a. Lexislación educativa e proceso de concreción curricular: desde a lei á aula
b. Documentos y órganos relevantes del centro educativo: Proyecto Educativo, Programación Anual de centro, Planes de centro, Programación de aula, Claustro y Consello Escolar.
c. Elementos didácticos do proceso de ensino-aprendizaxe:
1. Competencias
2. Objetivos
3. Contenidos
4. Estrategias docentes: Métodos de enseñanza; Estilos de enseñanza; agrupamientos…
5. Situaciones de aprendizaje/Tareas/Actividades
6. Criterios e instrumentos de evaluación
d. Unidad Didáctica (UD) y Sesión
1. Modelos de UD
2. Estructura y Tipos de sesión
Tema 8. Otros contextos de intervención didáctica (ciclos formativos, enseñanzas deportivas de regulación especial, certificados de profesionalidad) a. Definición de contextos de intervención na actividad física formal (no EF) e non formal.
b. Lexislación y normativa e proceso de concreción curricular nestes contextos educativos
Tema 9. Diseño e aplicación da intervención no proceso de ensino-aprendizaxe a. La Pedagogía de la Actividad Física y el Deporte aplicada a los procesos educativos en el contexto de la Actividad Física
b. Elaboración de UDs na educación física e o deporte.
c. Deseño e desenvolvemiento de sesións na educación física e deportes.
d. Avaliación de sesións na educación física e deportes.