Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Xogos Motores, Iniciación Deportiva e a súa Didáctica | Código | 620G01108 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1.- Conceptualizacion | 1.1.Observacions sobre deportes e Preguntas proceso de iniciación 1.2.Algunas temas xorden sobre a cuestión 1.3.Etapas Sports 1,4.Madurez Biolóxica e rendemento físico 1.5.El Neno e do Deporte Competición 1.6.Aspectos Unha nota sobre a iniciación deportiva en nenos |
2.- Individuo e motricidade | 2.1. Esquema corporal 2.2. Evolución motriz |
3.- Evolución e desenrrolo da motricidade por medio do deporte. Tratamento didáctico do deporte no proceso de iniciación. | 3.1.Introducción 3.2.Aspectos Cognitivos do Deporte 3.3.Comprensión e Toma De Decisions 3.4.Aprendizaxe Motor Dos xogos Deportivos 3.5.Los xogos Modificados 3.6.Modelos De Enseñanza Dos xogos Deportivos |
4.- Proceso da iniciación deportiva | 4.1.La Iniciación 4.2.El Desenrrolo 4.4.Riscos Da Excesiva Práctica Deportiva |
5.- Desenrrolo e posta en practica do proceso da iniciación: Obxetivos | 5.1.- Plantexamentos metodolóxicos 5.2.- Premisas didácticas pra o ensino dos deportes 5.3.Criterios Pra a Elaboración DUn Programa De Iniciación Deportiva 5.4.Principais Diferencias Entre Enfoques De Iniciación 5.5.Os Modelos Alternativos De ensino na Iniciación Deportiva |
6.-Situación da materia no marco global da educación e particularmente da educación física (ámbito básico) | 6.1.Introducción 6.2.Os Obxetivos Da Área Da Educación Física 6.3.Los Contidos Da Educación Física |
7.- Aspectos a ter en conta no proceso de iniciacion deportiva | 7.1.Introducción 7.2.Características, Maduración eDesarrollo do Individuo Que Aprende. 7.3.Estructura Da Actividade A Ensinar 7.4.Coñecer e Comprender Un Deporte 7.5.Diferentes maneiras De Clasificación Dos Deportes 7.6.Deportes Individuais, De Adversario e Coletivos: Clasificación 7.7.Secuenciación no Aprendizaxe |
8.- A contribución educativa ao proceso de iniciacion | 8.1.Introducción 8.2.Outros Aspectos A desenrrolar Ademais Do Perceptivo e Motor 8.3.Orientacions na Práctica 8.4.Deporte e Calidade De Vida 8.5.As Actividades Deportivas Extraescolares 8.6.¿Es o deporte un contido formativo no ámbito escolar? |