| Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
| Asignatura | Iniciación en deportes II (Natación) (optativa) | Código | 620G01313 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
| Identificar os fundamentos biomecánicos que condicionan os modelos técnicos da natación deportiva e a aplicación dos principios do adestramento en situacións reais. | A25 A27 |
B1 B4 B7 B9 B16 |
C3 C6 |
| Describir e comprender a técnica dos estilos de nado, viraxes e saídas de competición e os seus aspectos regulamentarios. | A25 |
B1 B7 |
C2 |
| Analizar e discutir a conveniencia de establecer unha secuencia de ensino-perfeccionamento das accións técnicas propias da natación deportiva. | A26 |
B1 B2 |
C1 |
| Buscar posibles medios para percibir a execución e evolución da acción técnica, xustificar a razón da súa efectividade e o efecto da falta de coñecemento e atención sobre a mesma. | A25 A26 A27 |
B2 B4 |
C3 C6 |
| Detectar desviacións na execución de calquera modelo técnico empregado na natación deportiva, comprender as súas consecuencias, xustificar a súa existencia, determinar a súa relación con outros e establecer os medios para o axuste. | A19 A25 A26 A27 |
B2 B10 B11 |
C3 C6 |
| Aplicar os coñecementos teórico-prácticos adquiridos na adquisición de habilidades específicas da natación deportiva e no seu adestramento. | A5 A18 A19 A33 |
B2 B4 |
C2 C3 |
| Analizar, criticar e discutir a intervención propia e allea no proceso de ensino-aprendizaxe, perfeccionamento e adestramento; e, expor alternativas en situacións prácticas, segundo a capacidade de aplicar coñecementos, propostas e organizar tarefas e información asociada. | A25 A26 |
B1 B2 B6 B16 B19 B20 |
C2 C3 C6 C7 |