Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Análise e Teoría da Intervención no Patrimonio | Código | 630548001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1 Orixes do concepto de Patrimonio, traxectorias dos procesos e teorías da restauración. | 1.1 Alberti e o concepto de restauración 1.2 Do renacemento ao neoclasicismo: o monumento como fonte de inspiración 1.3 A Revolución Francesa e a conservación patrimonial |
2 Francia, Italia e España, teorías e experiencias, as Cartas do restauro e lexislacións derivadas. | 2.1 Vitet y Merimée 2.2 Canova 2.3 Ponz y Bosarte |
3 Revolución industrial e os conflictos tipolóxico e técnico. | 3.1 Viollet: Restauration Stylistique 3.2 Morris: Anti-restoration Movement 3.3 Beltrami: Restauro Storico 3.4: Botto: Restauro Moderno |
4 Arquitectura moderna: a aniquilación da historia. A museización do patrimonio. | 4.1 A modernidade ahistórica 4.2 Giovanoni e o Restauro Scientifico 4.3 Pane, Bonelli e Brandi: O Restauro Crítico |
5 A experiencia posmoderna: collage e fragmentación. Ultimas reflexións teóricas. | 5.1 Da Carta de Venecia á Carta de Cracovia 5.2 A Modernidade como ben patrimonial 5.3 Personalidades creativas e referentes na restauración: Scarpa e Grassi 5.4 Rem Koolhaas e o arquitecto como "curator". |