Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Traballos tutelados A5 A9 A10 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C11 C14 A descrición concreta da metodoloxía pódese ollar no paso 5: Metodoloxías.

É importante entender que non é posible condensar este seguimento continuo do traballo nas últimas clases ou (inda peor), en titorías unha vez rematadas as sesiones maxistrales.

Os ítems que se plantexan e valoran son:
1.- Calidade do traballo
2.- Observación das normas de entrega e presentación establecidas en traballos, prácticas e probas obxectivas e ensaio-desenrolo: Para computar o ítem positivamente deberase atender ás indicacións concretas que figuren no enunciado do Traballo Tutelado.
3.-Observación das normas de inclusión e presentación da bibliografía: Deberase entregar o Traballo Tutelado acorde ás normas indicadas de inclusión e presentación da bibliografía nos mesmos. Esto é, usar a norma ISO 690-2010, primeiro elemento-fecha, con cita por superíndice a pe de páxina. A bibliografía estará constituida como mínimo polas seguintes fontes documentais consultadas: 3 Monografía, 2 Normas y 1 sitio Web..
70
Lecturas A5 A9 A10 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C11 C14 A descrición concreta da metodoloxía pódese ollar no paso 5: Metodoloxías 10
Foro virtual A5 A9 A10 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C11 C14 A descrición concreta da metodoloxía pódese ollar no paso 5: Metodoloxías 10
Prácticas a través de TIC A5 A9 A10 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C11 C14 A descrición concreta da metodoloxía pódese ollar no paso 5: Metodoloxías 10
 
Observacións avaliación
<p>A asignatura se diseña cun sistema de evaluación continua, polo
que é importante a asistencia do alumno ás actividades propostas. Este sistema
plantéase como unha interacción permanente e dende o primeiro intre, e nunca como
unha simple sustitución do método de proba obxectiva por un traballo final.</p><p>

Para a evaluación continua utilizarase a rúbrica de ITEMS. A
finalidade desta rúbrica é valorar o conxunto dos ítems en positivo, é dicir
partindo da observación directa do desempeño (cumplir y ejercer las
obligaciones inherentes propias del alumno), tendo en conta a participación
activa e con aproveitamento que o alumno realiza das distintas pruobas e
competencias que en conxunto deberían de ser capaces de alcanzar ao finalizar o
cuatrimestre.</p><p>

Dos ítems que se plantexan, si se evalúan e valoran positivamente
máis de 2/3 dos mesmos, procederase a realizar a súa media, que se
corresponderá coa calificación desta metodoloxía.</p><p>

Estos puntos teñen carácter sumativo, esto é,&nbsp; incrementaráselle
á valoración do resto, siempre que se alcance o mínimo de catro (4,0). De non
alcanzarse, ese ITEM non se incorporará ao sumatorio.</p><p>

Dada a naturaleza dos ítems así como o carácter de evaluación
continua sen proba final establecida na materia, a non valoración positiva de
máis de 2/3 das mesmas suporá unha calificación de NP (no presentado) na
primeira oportunidade, indicando que na segunda oportunidade (Xullo), dito
requisito NON se establece como imprescindible, toda vez que o seu carácter non
é exportable a dicha oportunidade</p><p>

.</p><p>

Esta evaluación continua, nos termos marcados, constitue a
primeira oportunidade de pasar o curso.Para a segunda oportunidade ou a
convocatoria adiantada, os profesores decidirán entre duas opcións: volver a
entregar os traballo para conseguir maior profundidade técnica no tema e na súa
presentación a través da plataforma "web" nas datas destinadas ao
efecto, ou ben a redación dun exame final.</p><p>

A esixencia xeral de asistencia non tendrá efecto co estudantado
que teña reconocida unha adicación a tempo parcial ou dispensa académica de
asistencia segundo a Norma que regula o réxime adicación ao estudo e a
permanencia e a progresión dos estudiantes de grao e mestrado universitario na
UDC. Nese caso a posible valoración dos seus items asignarase ao resto de
metodoloxías.</p><p>

O seguemento do curso e autoría de traballos verificarase o
cumprimento de titorías obrigatorias.</p><p>

A existencia de plagio ou o intento de engaño nalgún
dos elementos de valoración implica a calificación automática de SUSPENSO. </p>