Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Traballo Fin de Máster | Código | 630548024d | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 B1 B2 B3 B4 B5 B6 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 | En sesión pública cada estudiante exporá oral e gráficamente o seu TFM, dando razón e xustificación do alcance das súas investigacións e propostas. O tribunal valorará a orixinalidade e dificultade del traballo realizado, a sua extensión e profundidade, a claridade expositiva e de representación gráfica evidenciadas, e con todo outorgará unha calificación xustificada a cada estudante. No caso de que o tribunal considere que algún TFM non acade o nivel mínimo, emitirá un informe razoado acerca de si é posible modificalo ou completalo, indicando un prazo de tempo para a sua ulterior calificación. |
100 |
Observacións avaliación | |||
Na valoración que o tribunal fai do TFM entregado e da súa exposición pública vai implícita a avaliación do traballo tutelado previo, cuxo seguimento continuo debe quedar debidamente reflectido no informe achegado polo/o titor/a. O documento TFM entregarase en soporte electrónico asinado dixitalmente polo/o autor/a ou se achegará unha declaración xurada da súa autoría. No relativo ao plaxio atenderase ao indicado no artigo 14º das Normas de Avaliación, Revisión e Reclamación dás Cualificacións dúas Estudos de Grao e Mestrado Universitario. No que se refire estarase ao disposto no Plan de Estudos vixente, 5.4.1 Avaliación na modalidade a distancia: [...] A universidade debe establecer os mecanismos axeitados para garantir a identidade dos estudantes, así como a autoría e orixinalidade de calquera das probas de avaliación e traballos realizados polos alumnos, para o que se utilizarán as ferramentas de videoconferencia e de comunicación síncrona das que dispón a aula virtual. [...] durante os procesos de avaliación os profesores poden solicitar aos estudantes que se identifiquen pedindo a presentación do DNI, pasaporte [ou documento análogo], ou facendo os controis previos ou posteriores que consideren oportunos. |