Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Construción 3 | Código | 630G02022 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Capacitar ao alumno para proxectar a construción partindo da formulación arquitectónica. Achegarlle os coñecementos necesarios para que aprecie as repercusións arquitectónicas de cada sistema construtivo e de cada material no proxecto, tratando de atopar o difícil equilibrio entre este e a súa construción. Entender a arquitectura desde a construción, o que permitirá valorar non só solucións técnicas, senón enriquecer a creación do espazo matizándoa mediante a concreción do detalle construtivo. | A12 A17 A18 A20 A25 A26 A27 A31 A32 A63 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 |
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Potenciar un razoamento construtivo crítico que profunde nos requirimentos arquitectónicos e funcionais "os «porqués»" dun elemento construtivo (cor, textura, funcións), a investigación sobre a maneira de realizalo "«con que» e «como»", e o descubrimento da sensibilidade, as calidades e inconvenientes do material e do seu sistema tecnolóxico. Coñecer os sistemas porticados en metais, especialmente aceiro e madeira apoiándose no estudo de bos edificios de arquitectos de excelencia recoñecida, utilizando para iso as clases prácticas. Analizaranse as prestacións do sistema e as características dos elementos, das unións e do material. Finalmente, pasarase á concreción de especificacións e ao manexo da normativa aplicable. | A12 A17 A18 A20 A25 A26 A27 A31 A32 A63 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 |
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Iniciar ao alumno no desenvolvemento de documentos de proxecto que expresen o feito arquitectónico xunto coa súa construción, dotándolle de rigor, especificidad, coherencia e claridade na súa expresión gráfica e escrita. | A12 A17 A18 A20 A25 A26 A27 A31 A32 A63 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 |
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |