Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Debuxo da Paisaxe | Código | 630G03001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Capacidade para aplicar sistemas de representación gráfica. Capacidade para manexar sistemas de proxección e corte. Capacidade para manexar os aspectos cuantitativos e selectivos da escala. Capacidade para establecer a relación entre plano e profundidade | A1 A2 |
B2 B4 |
C3 C8 |
Coñecemento e comprensión dos sistemas de representación espacial e a súa relación cos procedementos de ideación gráfica e expresión visual das distintas fases do deseño da paisaxe. Comprensión da xeometría métrica e proxectiva como fundamentos de trazado, deseño e composición | A3 |
B3 B7 |
|
Estudo dos distintos Sistemas de Representación Gráfica aplicados no ámbito da paisaxe, a partir dos seus fundamentos teóricos, cunha profundización diferenciada en función do seu funcionamento, a partir da selección do sistema máis axeitado en cada caso concreto. | A1 A3 |
B3 B4 |
C4 |
Coñecemento e comprensión das leis da percepción visual e da proporción, das teorías da forma e da imaxe, das teorías estéticas da cor e dos procedementos para o estudo fenomenolóxico e analítico da paisaxe. | A3 A4 |
B1 B3 |
C1 |
Dotar de rigor xeométrico á representación e análise do contorno, sen esquecer que o proceso creativo baséase fundamentalmente na capacidade racional de percibir o espazo. | A1 A2 |
B5 B7 |
C2 C6 |
Capacidade de imaxinación e lectura espacial, tanto para que o alumno poida imaxinar un obxecto representado no plano no espazo, como para representar no plano o que se imaxinaba previamente no espazo, é dicir, estimular a aprehensión espacial ou “ver no espazo”. " | A1 A3 |
B2 B4 |
C5 |
Desenvolvemento da expresividade mediante proxeccións intencionadas, perspectivas, trazado de sombras, teoría do claroscuro e luz solar, útiles nos campos da formación da paisaxe. | A2 |
B2 B4 B5 |
|
Capacidade para concibir e representar a paisaxe, a cor, a textura, a luz e controlar a proporción dos obxectos. Estudo detallado dos niveis de aprendizaxe gráfica, desde a etapa perceptiva inicial ata a etapa final da representación creativa | A3 A4 |
B1 B2 B3 |
C1 C7 |