Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Paisaxe Cultural | Código | 630G03023 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A17 A18 A19 A20 A21 A22 A23 A26 A27 A28 A29 A33 A35 A37 A43 A44 A45 A46 | Trabajo realizado por cada alumno con la tutela del profesor sobre un tema de los tratados en las sesiones magistrales. Estos trabajos serán entregados al profesor y/o expuestos por los alumnos en clase. | 100 |
Observacións avaliación | |||
A avaliación da aprendizaxe debe comprender tanto o proceso como o resultado obtido. O rendemento do alumno na materia cursada depende, entre outros, da combinación de dous factores: o esforzo realizado e a capacidade do propio alumno. A forma en que o avaliamos condiciona o método de aprendizaxe e inflúe na aprendizaxe mesmo. De calquera forma dada a tipoloxía do Grao exponse como ferramenta de avaliación a avaliación continua segundo o sinalado. A aprendizaxe a través dos créditos ECTS axústase a unha avaliación continuada que debe contribuír de forma decisiva a estimular ao alumno para seguir o proceso e a involucrarse máis na súa propia formación. Se aposta por un criterio xeral de avaliación no que é obrigado contar cun instrumento, a avaliación continua, materializada na elaboración de traballos. A avaliación debe servir para verificar que o alumno asimilou os coñecementos básicos que se lle trasmitiron e adquirido as competencias xerais. Pero a avaliación tamén debe ser o instrumento de comprobación de que o estudante adquiriu as competencias teóricas e prácticas do título. Por iso, utilízanse métodos de aprendizaxe e seguimento variados (exposicións orais preparadas de antemán, explicacións curtas realizadas polos alumnos en clase, manexo práctico de bibliografía, uso de computador,traballo en equipo, etc.) que permitan lograr que o alumnado adquira progresivamente as competencias transversais e prácticas. A avaliación da materia exponse de modo continuo e se aposta pola presencialidad na mesma. Para poder superar a materia será necesario cumprir os seguintes requisitos: 1º Entregar todos os traballos propostos, nos prazos e formas indicados na materia. 2º Asistir regularmente a clases. Esixirase unha asistencia mínima do 80%. A materia, que constitúe unha unidade, consta de dous bloques: Bloque I: Arquitectónico Bloque II: Xeográfico En cada un dos bloques proporase un traballo que será desenvolvido polo alumnado ao longo do curso, mediante entregas-correccións parciais. Cada traballo terá unha entrega final que será defendida publicamente polo/a autor/a. A cualificación en cada bloque obterase da seguinte composición: 75% para o Traballo realizado. 25% Para a Exposición do Traballo en sesión final. A cualificación final da materia será a media aritmética da cualificación dos dous traballos, sendo necesario obter un nota mínima de 4 (sobre 10), en cada un dos traballos para poder obter o aprobado. Avaliación en convocatoria adiantada: Para poder optar á avaliación en convocatoria adiantada deben cumprirse as condicións de avaliación xeral nun curso previo. Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: Para estes casos, sempre que conten con recoñecemento oficial da dirección do centro, non se terá en conta a esixencia de asistencia mínima, manténdose o resto de esixencias xerais establecidas. Xeral Todos os aspectos relacionados con "dispensa académica", "adicación ao estudo", "permanenza" e "fraude académico" rexiranse de acordo coa normativa vixente da UDC, en aquilo non recollido específicamente. |