| Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
| Detectar e definir a causa dos efectos de funcionamento das máquinas e reparalas. a nivel de xestión. |
A2
|
|
|
| Elaborar planos de emerxencias e de control de avarías, e actuar eficazmente en tales situacións, anivel de xestión. |
A4
|
|
|
| Facer funcionar o equipo eléctrico e electrónico, a nivel de xestión. |
A7
|
|
|
| Manter a seguridade dos equipos, sistemas e servizo da maquinaria, a nivel de xestión. |
A9
|
|
|
| Manter a seguridade e protección do buque, a tripulación e o pasaxe, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios d demais sistemas de seguridade, a nivel de xestión. |
A10
|
|
|
| Organizar procedementos seguros de mantemento e reparacións, a nivel de xestión. |
A11
|
|
|
| Probar o equipo eléctrico e electrónico, detectar avarías e mantelo en condicións de funcionamento ou reparalo, a nivel de xestión. |
A14
|
|
|
| Utilizar os sistemas de comunicación interna, a nivel de xestión. |
A15
|
|
|
| Aprender a aprender. |
|
B1
|
|
| Resolver problemas de forma efectiva. |
|
B2
|
|
| Traballar de forma colaborativa. |
|
B5
|
|
| Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
|
B11
|
|
| Capacidade para acadar e aplicar coñecementos. |
|
B14
|
|
| Organizar, planificar e resolver problemas. |
|
B15
|
|
| Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
| Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
C6
|
| Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
C7
|