Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Capacidade para utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
|
|
CM3
|
Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplas (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
BM13
|
|
Capacidade para integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
|
BM14
|
|
Capacidade para comunicarse de forma efectiva nunha contorna de traballo |
|
BM4
|
|
Capacidade para traballar de forma efectiva nunha contorna de traballo |
|
BM5
|
|
Capacidade de análise e síntese |
|
BM9
|
|
Capacidade para organizar, planificar e resolver problemas relativos ao departamento de navegación |
|
BM11
|
|
Capacidade para coordinar as operacións de procura e salvamento |
AP4
|
|
|
Capacidade para establecer os sistemas e procedementos do servizo de garda |
AP5
|
|
|
Capacidade para analizar as medidas que procede adoptar en caso de emerxencia da navegación |
AP9
|
|
|
Capacidade para vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e das medidas para garantir a seguridade da vida humana no mar, a protección marítima e a protección do medio mariño. |
AP16
|
|
|
Capacidade para manter a seguridade e protección do buque, da tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade |
AP17
|
|
|
Capacidade para elaborar plans para continxencias de control de avarías, e actuar eficazmente en tales situacións. |
AP18
|
|
|
Capacidade para organizar e administrar a atención médica a bordo |
AP20
|
|
|
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser originais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
BM12
|
|
Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
|
BM15
|
|
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
|
BM16
|
|
Capacidade para dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita nun idioma estranxeiro |
|
|
CM2
|
Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
|
CM10
|
Capacidade para integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
|
|
CM11
|
Capacidade para a utilización das cualidades de liderado e xestión |
AP19
|
|
|