Temas Subtemas
SISTEMAS AUXILIARES T1- Servizo de Vapor e Recuperación do Condensado
T2- Sistema de Condensado Principal e Auxiliar.
T3- Sistema de Combustible.
T4- Sistema de Lubricación.
T5- Sistema de Refrixeración Auga Doce e Salada.
T6- Sistema de Contraincendios e Sentinas
T7- Sistema de Aire Comprimido.
T8- Sistema de Lastre.
T9- Maquinaria de Cuberta.
O desenvolvemento e superación destes contidos, xunto cos correspondentes a outras materias que inclúan a adquisición de competencias específicas da titulación, garanten o coñecemento, comprensión e suficiencia das competencias recollidas no cadro AIII/2, do Convenio STCW, relacionadas co nivel de xestión de Oficial de Máquinas de Primeira da Mariña Mercante, sen limitación de potencia da planta propulsora e Xefe de Máquinas da Mariña Mercante ata o máximo de 3000 kW. Cadro A-III/2 del Convenio STCW.
Especificación de las normas mínimas de competencia aplicables a los Jefes de máquinas y Primeros Oficiales de máquinas de buques cuya máquina propulsora principal tenga una potencia igual o superior a 3000 kW
========================================
SIMULADOR STCW - MOTOR DIESEL LENTO 2T - (EPP-DPP-AUX)
========================================
=======================================
SIMULADOR TRANSAS ERS-3000 - BUQUE PORTACONTEDORES
=======================================
TRANSAS ERS-01 - STEAM PLANT
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos.
3. Verificación do funcionamento, presións e caudais.
4. Obtención dun funcionamento estable para unha presión e consumidores consignados polo profesor. Toma de datos.
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-02 - BILGE WATER SYSTEM
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos.
3. Verificación do funcionamento, presións e caudais.
4. Obtención dun funcionamento estable para un contido oleoso no pocete de sentina consignado polo profesor.
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-03 - STEERING GEAR
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos.
3. Verificación do funcionamento, presións e caudais.
4. Operación na saída e chegada a porto e na ausencia de enerxía eléctrica.
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-04 - WATER DISTILLATION PLANT
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos.
3. Verificación do funcionamento, presións, caudais, temperaturas e salinidade
4. Secuencia de operacións correcta na manobra de saída e chegada a porto. Vixilancia durante a garda de navegación.
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-05 - CENTRAL FIRE ALARM STATION
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos.
3. Verificación do funcionamento dos sensores en cada zona do buque
4. Operación en caso de incendio na Cámara de Máquinas. Corte de ventilación e corte de combustible remotos.
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-06 - CO2 STATION
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos.
3. Verificación do funcionamento dos sistemas acústicos de alarma
4. Operación en caso de incendio na Cámara de Máquinas. Disparo remoto e selección do destino do CO2.
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-07 - FIRE MAIN AND FOAM SYSTEM
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos.
3. Verificación do funcionamento dos equipos eléctricos e de combustión interna así como de xeneración de espumante
4. Operación en caso de incendio en cuberta, na sala de máquinas ou no cuarto de depuradoras. Motobomba de emerxencia.
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-08 - SHIP ELECTRIC POWER SYSTEM
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Estudo das diferentes partes da instalación. Posta en servizo dos consumidores.
3. Avaliación dos consumos eléctricos e toma de decisións para a optimización da planta
4. Verificación do aislamento e posta a terra que poidan
aparecer na planta durante o seu funcionamento.
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-09 - ELECTRIC GENERATORS
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Estudo dos diferentes controis e seguridades dos xeneradores. Posta en marcha de xeneradores.
3. Proceso de posta en marcha, excitación e conexión a rede. Mandos VOLTAGE y GOVERNOR.
4. Estudo das máquinas eléctricas, relación entre velocidad de rotación, número de polos e frecuencia de rede.
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-10 - SYNCHRONISATION - LOAD DISTRIBUTION
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Operación dos diferentes controis e seguridades dos xeneradores. Sincronización e conexión de alternadores en rede.
3. Modificación da carga soportada por cada alternador. Mandos VOLTAGE e GOVERNOR.
4. Estudo dos riscos de operación, aquecimento de enrolamentos, sobreintensidade e inversión de potencia.
5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-11 - MAIN ENGINE CONTROL
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Familiarización coa interface: Controls.
2. Posta en servizo do pupitre de control. Intercambio do control entre a ponte e a sala de máquinas.
3. Verificación do funcionamento do motor, presión media, carga nominal, réxime e velocidade do buque.
4. Actuación ante as diferentes alarmas e sistemas automáticos de protección do motor de propulsión.
TRANSAS ERS-12 - FRESH WATER COOLING SYSTEM
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos.
3. Verificación do funcionamento, presións, caudais e temperaturas.
4. Obtención dun funcionamento estable para unha temperatura consignada polo profesor. Toma de datos.
5. Conducción da instalación para situacións variables de carga da planta e temperatura da agua do mar.
6. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-13 - SEA WATER COOLING SYSTEM
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos.
3. Verificación do funcionamento, presións, caudais e temperaturas.
4. Obtención dun funcionamento estable para unha temperatura consignada polo profesor. Toma de datos.
5. Conducción da instalación para situacións variables de carga da planta e temperatura da agua do mar.
6. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-14 - FUEL OIL SUPPLY
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos. Sistema de MDO e de HFO (con control de viscosidad)
3. Verificación do funcionamento, presións, caudais e temperaturas.
4. Obtención dun funcionamento estable para unha carga do motor consignada polo profesor. Toma de datos.
5. Condución da instalación para situacións variables de carga da planta e tipo de combustible.
6. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-15 - FUEL OIL TRANSFER
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos. Sistema de MDO e de HFO. Bombeabilidade en función da Temperatura.
3. Verificación do funcionamento, presións, caudais e temperaturas.
4. Concepto de separación gravitacional e separación centrífuga. Diferencias e ventaxas de cada sistema.
5. Condución da instalación de trasego. Posta en marcha e parada de bombas volumétricas e depuradoras.
6. Xestionar as operacións de combustible / lastre
7. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-16 - LUBRICATING OIL SYSTEM
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Puesta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos. Sistema de LO (engrase e refrixeración) e de CO (aceite camisero)
3. Verificación do funcionamento, presións, caudais e temperaturas.
4. Posta en marcha e limitación de presión en bombas volumétricas. Presión diferencial en sistemas de filtración.
5. Condución da instalación de lubricación e refrigeración de pistóns. Posta en marcha e control de la depuradora.
6. Xestionar as operacións de lubricantes / lastre
7. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-17 - COMPRESSED AIR SYSTEM
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls.
2. Verificación do funcionamento, presións, deshidratador e equipos que necesitan aire para o seu control.
3. Proceso de posta en marcha da máquina principal con aire de arranque previa posta en servicio da maquinaria auxiliar e dos sistemas correspondentes. Uso do Slow Turning para a operación de soplado.
4. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-18 - EXHAUST GAS AND TURBOCHARGING
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls. Localización dos elementos na pantalla
2. Posta en servizo da soplante auxiliar (modo automático e modo manual) e da turbosoplante. Control do réxime.
3. Verificación do estado de limpeza do filtro de aire de admisión y do enfriador de barrido.
4. Control de temperaturas de escape con diagnosis da combustión. Temperatura media de escape e desviación.
5. Relación entre temperatura de gases, réxime da turbosoplante e presión de aire de barrido.
6. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
TRANSAS ERS-19 - SHIP DEPARTURE (OUTBOUND)
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Consolidación do manexo da interface: zona Diagram e zona Controls. Navegación entre simuladores DPP, EPP e AUX.
2. Posta en servizo dos sistemas auxiliares da sala de máquinas necesarios para o arranque do motor principal.
3. Posta en servizo dos equipos eléctricos para a manobra de saída, conexión de xeneradores e reparto de carga eléctrica manual.
4. Arranque do motor, subida de carga segundo as órdes da ponte a través do telégrafo, cambio de combustible MDO a HFO.
5. Produción de enerxía eléctrica co xenerador de cola e xeneración de auga destilada.
6. Control automático do motor. Límites de funcionamiento da máquina principal de propulsión
7. Funcionamiento, vixilancia, avaliación do rendemento e mantemento eficaces da seguridade da instalación de propulsión e a maquinaria auxiliar.
8. Control automático de la maquinaria auxiliar, incluidos, entre outros, os siguintes:
- sistemas xeneradores de enerxía eléctrica (EPP)
- caldeiras de vapor (SP)
- depuradora de aceite (LO)
- sistema de refrixeración (FW y SW)
- sistemas de bombeo e tuberías (FOT y FOS)
- sistema do aparato de goberno (SG)
- equipo de manipulación de carga e maquinaria de cubierta
9. Operación con fallos e sen as axudas do simulador
10. Parte de Máquinas en Porto
TRANSAS ERS-20 - SHIP ARRIVAL (INBOUND)
Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores
1. Consolidación do manexo de la interface: zona Diagram e zona Controls. Navegación entre simuladores DPP, EPP e AUX.
2. Desconexión do xenerador de cola e posta en servizo dos xeneradores diésel. Parada do xenerador de auga doce.
3. Posta en servizo dos equipos eléctricos para a manobra de atraque e reparto de carga manual. Cambio de HFO a MDO.
4. Parada do motor principal, dos seus servizos auxiliares e operación das instalacións auxiliares en Modo Porto.
5. Parte de Máquinas en Navegación