Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Prácticas en Simulador | Código | 631G02459 | |||||||||||
Titulación |
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Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
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Temas | Subtemas |
O desenvolvemento e superación destes contidos, xunto cos correspondentes a outras materias que inclúan a adquisición de competencias específicas da titulación, garanten o coñecemento, comprensión e suficiencia das competencias recollidas no cadro AIII/6, do Convenio STCW, relacionadas co nivel de Oficial Electrotécnico da Mariña Mercante. | Cadro A-III/6 do Convenio STCW. Especificación das normas mínimas de competencia aplicables aos Oficiais Electrotécnicos dá Mariña Mercante. |
======================================== SIMULADOR DA PROPULSIÓN - MOTOR DIESEL LENTO 2T + FPP ======================================== | ====================================== SIMULADOR TRANSAS ERS - BUQUE PORTACONTENEDORES ====================================== |
TRANSAS ERS-00 - STCW A-III/2 (Chief Engineer) Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores |
1. Diferenza entre Convention e Code 2. Listado de Convenios e Códigos e importancia 3. Partes do Código STCW y das enmiendas dende 1978. 4. Tabla A-III/2 do STCW (competencias, ensinanza e avaliación) |
TRANSAS ERS-01 - STEAM PLANT Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontedores |
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls. 2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos. 3. Verificación do funcionamento, presións e caudais. 4. Obtención dun funcionamento estable para unha presión e consumidores consignados polo profesor. Toma de datos. 5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador |
TRANSAS ERS-02 - BILGE WATER SYSTEM Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores |
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls. 2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos. 3. Verificación do funcionamento, presións e caudais. 4. Obtención dun funcionamento estable para un contido oleoso no pozo de sentina consignada polo profesor. 5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador |
TRANSAS ERS-03 - STEERING GEAR Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores |
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls. 2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos. 3. Verificación do funcionamento, presións e caudais. 4. Operación en saída e chegada a porto e en ausencia de enerxía eléctrica. 5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador |
TRANSAS ERS-04 - WATER DISTILLATION PLANT Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores |
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls. 2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos. 3. Funcionamento estable: Verificación de presións, caudais, temperaturas e salinidade. 4. Secuencia de operacións correcta na manobra de saída e chegada a porto. Vixilancia durante a garda de mar. 5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador |
TRANSAS ERS-05 - CENTRAL FIRE ALARM STATION Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores |
1. Familiarización coa interface: zona Diagram e zona Controls. 2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos. 3. Verificación do funcionamento dos sensores en cada zona do buque 4. Operación en caso de incendio na Cámara de Máquinas. Corte de ventilación e corte de combustible remotos. 5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador |
TRANSAS ERS-06 - CO2 STATION Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores |
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls. 2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos. 3. Verificación do funcionamento dos sistemas acústicos de alarma 4. Operación en caso de incendio na Cámara de Máquinas. Disparo remoto e selección do destino do CO2 5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador |
TRANSAS ERS-07 - FIRE MAIN AND FOAM SYSTEM Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores |
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls. 2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos. 3. Verificación do funcionamento dos equipos eléctricos e de combustión interna así como de xeración de escumante 4. Operación en caso de incendio en cuberta, en sala de máquinas ou en cuarto de depuradoras. Motobomba de emerxencia. 5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador |
TRANSAS ERS-08 - SHIP ELECTRIC POWER SYSTEM Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores |
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls. 2. Estudo das diferentes partes da instalación. Posta en servizo dos consumidores. 3. Avaliación dos consumos eléctricos e toma de decisións para a optimización da planta 4. Verificación do illamento e posta a terra que poidan aparecer na planta durante o seu funcionamento. 5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador |
TRANSAS ERS-09 - ELECTRIC GENERATORS Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores |
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls. 2. Estudo dos diferentes controis e seguridades dos xeradores. Posta en marcha de xeradores. 3. Proceso de posta en marcha, excitación e conexión a rede. Mandos VOLTAGE e GOVERNOR. 4. Estudo das máquinas eléctricas, relación entre velocidade de rotación, número de polos e frecuencia de rede. 5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador |
TRANSAS ERS-10 - SYNCHRONISATION - LOAD DISTRIBUTION Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores | 1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls. 2. Operación dos diferentes controis e seguridades dos xeradores. Sincronización e conexión de alternadores en rede. 3. Modificación da carga soportada por cada alternador. Mandos VOLTAGE e GOVERNOR. 4. Estudo dos riscos de operación, quecemento de devanados, sobreintensidad e investimento de potencia. 5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador |
TRANSAS ERS-11 - MAIN ENGINE CONTROL Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores |
1. Familiarización coa interfase: Controls. 2. Posta en servizo do pupitre de control. Intercambio do control entre a ponte e a sala de máquinas. 3. Verificación do funcionamento do motor, presión media, carga nominal, réxime e velocidade do buque. 4. Actuación #ante as diferentes alarmas e sistemas automáticos de protección do motor de propulsión. |
TRANSAS ERS-12 - FRESH WATER COOLING SYSTEM Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores |
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls. 2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos. 3. Verificación do funcionamento, presións e caudais. 4. Obtención dun funcionamento estable para unha temperatura consignada polo profesor. Toma de datos. 5. Condución da instalación para situacións variables de carga da planta e temperatura do mar. 6. Operación con fallos e sen as axudas do simulador |
TRANSAS ERS-13 - SEA WATER COOLING SYSTEM Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores |
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls. 2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos. 3. Verificación do funcionamento, presións e caudais. 4. Obtención dun funcionamento estable para unha temperatura consignada polo profesor. Toma de datos. 5. Condución da instalación para situacións variables de carga da planta e temperatura do mar. 6. Operación con fallos e sen as axudas do simulador |
TRANSAS ERS-14 - FUEL OIL SUPPLY Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores |
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls. 2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos. Sistema de MDO e de HFO (con control de viscosidade) 3. Verificación do funcionamento, presións e caudais. 4. Obtención dun funcionamento estable para unha carga do motor dada polo profesor. Toma de datos. 5. Condución da instalación para situacións variables de carga da planta e tipo de combustible. 6. Operación con fallos e sen as axudas do simulador |
TRANSAS ERS-15 - FUEL OIL TRANSFER Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores |
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls. 2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos. Sistema de MDO e de HFO (con control de viscosidade) 3. Verificación do funcionamento, presións e caudais. 4. Concepto de separación gravitacional e separación centrífuga. Diferenzas e vantaxes de cada sistema. 5. Condución da instalación de trasfega. Posta en marcha e parada de bombas volumétricas e depuradoras. 6. Xestionar as operacións de combustible / lastre 7. Operación con fallos e sen as axudas do simulador |
TRANSAS ERS-16 - LUBRICATING OIL SYSTEM Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores |
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls. 2. Posta en servizo dos equipos estáticos e dinámicos. Sistema de MDO e de HFO (con control de viscosidade) 3. Verificación do funcionamento, presións e caudais. 4. Posta en marcha e limitación de presión en bombas volumétricas. Presión diferencial en sistemas de filtración. 5. Condución da instalación de lubricación e refrixeración de pistones. Posta en marcha e control da depuradora. 6. Xestionar as operacións de lubricantes / lastre 7. Operación con fallos e sen as axudas do simulador |
TRANSAS ERS-17 - COMPRESSED AIR SYSTEM Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores |
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls. 2. Verificación do funcionamento, presións, deshidratador e equipos que necesitan aire para o seu control. 3. Proceso de posta en marcha da máquina principal con aire de arranque previa posta en servizo da maquinaria auxiliar e dos sistemas correspondentes. Uso do Slow Turning para a operación de soprado. 4. Operación con fallos e sen as axudas do simulador |
TRANSAS ERS-18 - EXHAUST GAS AND TURBOCHARGING Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores |
1. Familiarización coa interfase: zona Diagram e zona Controls. Localización dos elementos na pantalla 2. Posta en servizo da soplante auxiliar (modo automático e modo manual) e da turbosoplante. Control de réxime. 3. Verificación do estado de limpeza do filtro de aire de admisión e do enfriador de varrido. 4. Control de temperaturas de escape con diagnose da combustión. Temperatura media de escape e desviación. 5. Operación con fallos e sen as axudas do simulador |
TRANSAS ERS-19 - SHIP DEPARTURE (Outbound) Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores |
1. Consolidación do manexo da interfase: zona Diagram e zona Controls. Navegación entre simuladores DPP, EPP e AUX. 2. Posta en servizo dos sistemas auxiliares da sala de máquinas necesarios para o arranque do motor principal. 3. Posta en servizo dos equipos eléctricos para manobra de saída, conexión de xeradores e repartición de carga manual. 4. Arranque do motor, subida de carga segundo ordes da ponte a través do telégrafo, cambio de combustible MDO a HFO. 5. Produción de enerxía eléctrica co xerador de cola e xeración de auga destilada. 6. Control automático do motor. Límites de funcionamento da máquina principal de propulsión 7. Funcionamento, vixilancia, avaliación do rendemento e mantemento eficaces da seguridade da instalación de propulsión e a maquinaria auxiliar. 8. Control automático da maquinaria auxiliar, incluídos, entre outros, os seguintes: - sistemas xeradores de enerxía eléctrica ( EPP) - caldeiras de vapor ( SP) - depurador de aceite (O) - sistema de refrixeración ( FW e SW) - sistemas de bombeo e tubaxes ( FOT e FOS) - sistema do aparello de goberno ( SG) - equipo de manipulación da carga e maquinaria de cuberta 9. Operación con fallos e sen as axudas do simulador 10. Parte de Máquinas en Porto |
TRANSAS ERS-20 - SHIP ARRIVAL (Inbound) Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores |
1. Consolidación do manexo da interfase: zona Diagram e zona Controls. Navegación entre simuladores DPP, EPP e AUX. 2. Desconexión do xerador de cola e posta en servizo dos xeradores diésel. Parada do xerador de auga doce. 3. Posta en servizo dos equipos eléctricos para manobra de atraque e repartición de carga manual. Cambio de HFO a MDO. 4. Parada do motor principal, dos seus servizos auxiliares e operación das instalacións auxiliares en Modo Porto. |
TRANSAS ERS-21 - WATCHKEEPING (Junior ETO) Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores |
1. Parte de Máquinas en Navegación 2. Verificación de presións e temperaturas a varias cargas. 3. Realización dunha ronda de máquinas segura (UMS e Non-UMS) 4. Control automático da maquinaria auxiliar: - sistemas xeradores de enerxía eléctrica - caldeira de vapor - depurador de aceite - sistema de refrixeración (FW e SW) - sistemas de bombeo e tuberías (DO e FO) - sistema do aparello de goberno (SG) |
TRANSAS ERS-22 - MANAGEMENT (Senior ETO) Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Portacontenedores |
1. Avaliación do rendemento eficaz da instalación de propulsión e da maquinaria auxiliar. Cálculo de consumos e autonomía. 2. Obtención de datos e trazado de curvas características: - Trazado da curva de presión media indicada-rpm - Trazado da curva de potencia-rpm (calculada) - Trazado de curvas de varias temperaturas-rpm - Trazado de curvas de varias presións-rpm - Trazado de curva de consumo horario-rpm - Trazado de curva de consumo específico-rpm |
====================================== SIMULADOR DE PROPULSIÓN - TURBINA DE VAPOR - LNG/C ====================================== | ======================================== SIMULADOR UNITEST SER-LNG - BUQUE METANERO TURBINERO ======================================== |
UNITEST SER-01 - BILGE SYSTEM Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha e operación da planta en porto 3. Posta en marcha e operación da planta en navegación |
UNITEST SER-02 - BALLAST SYSTEM Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha e o cambio de velocidade de turbobombas 3. Posta en marcha e cambio de velocidade de bombas eléctricas 4. Controlar o asento, a escora, a estabilidade e os esforzos 5. Coñecemento das recomendacións OMI para estabilidade e comprensión dos factores que lle afectan. |
UNITEST SER-03 - FIRE FIGHTING SYSTEM Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha de bombas contraincendios eléctricas 3. Posta en marcha de moto-bombas diesel de emerxencia |
UNITEST SER-04 - STEERING GEAR Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha, mando local e mando remoto. 3. Posta en marcha en modo emerxencia |
UNITEST SER-05 - SEA WATER COOLING SYSTEM Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha do sistema de refrixeración SW 3. Equipos refrixerados por SW. Detalles técnicos de tomas de mar |
UNITEST SER-06 - LUBRICATING SYSTEM Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Diferentes circuítos de lubricación en turbinas 3. Enfriadores, bombas e depuradoras de aceite |
UNITEST SER-07 - FUEL SYSTEM Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Almacenamento e circuítos de combustibles líquidos D.O. e F.O. 3. Boil- off, compresores e regasificador para combustible GF |
UNITEST SER-08 - STEAM SYSTEM Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Vapor sobrecalentado e desrecalentado. 3. Turbomáquinas, sangrías, vapor de atomización e sopladores. |
UNITEST SER-09 - FEED & CONDENSATE SYSTEM Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Condensador principal e condensadores de turboalternadores. 3. Sistema sen carga, precalentadores, desaireador. 4. Turbobombas e motobomba de alimentación de caldeira. |
UNITEST SER-10 - MAIN BOILERS Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Arranque dunha caldeira acuatubular desde frío con G.O. 3. Funcionamento con F.O. e con dual-fuel GF+ FO |
UNITEST SER-11 - MAIN TURBINE Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Rodaxe da turbina principal e subida de carga 3. Prelubricación, bomba axustada e vapor de selaxe. |
UNITEST SER-12 - TURBOGENERATORS Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Rodaxe dos turboalternadores. Redutora. Condensador. 3. Prelubricación, bomba axustada e vapor de selaxe. |
UNITEST SER-13 - ELECTRIC POWER PLANT Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Sincronismo e repartición de carga. Xerador Diesel e Emerxencia. 3. Consumidores Esenciais e Non Esenciais. Iluminación. |
UNITEST SER-14 - MAIN ENGINE CONTROL PANEL Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Telégrafo e regulación de carga. Temperatura cojinetes. 3. Arranque en local, control desde ponte e modo emerxencia |
UNITEST SER-15 - SHIP DEPARTURE (Outbound) Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C |
1. Consolidación do manexo do simulador 2. Posta en servizo dos sistemas auxiliares da sala de máquinas necesarios para o arranque da caldeira. 3. Posta en servizo da caldeira. Curva de quecemento. 4. Posta en servizo dos equipos eléctricos para manobra de saída, conexión de xeradores e repartición de carga automática. 5. Buque adrizado e con asento positivo con auga de lastre. 6. Posta en servizo da turbina de vapor e aumento de carga segundo ordes da ponte a través do telégrafo, cambio de combustible MDO a HFO. Posta en gas GF. 7. Control automático do motor. Límites de funcionamento da máquina principal de propulsión |
UNITEST SER-16 - SHIP ARRIVAL (Inbound) Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C |
1. Consolidación do manexo do simulador 2. Baixada controlada de carga e manobra co Práctico a bordo 3. Posta en servizo dos equipos eléctricos para manobra de atraque e repartición de carga manual. Cambio de combustible. 4. Parada da máquina principal, dos seus servizos auxiliares e operación das instalacións auxiliares en porto. 5. Parte de Máquinas en Porto |
UNITEST SER-17 - WATCHKEEPING (Junior ETO) Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C |
1. Parte de Máquinas en Navegación 2. Verificación de presións e temperaturas a varias cargas. 3. Realización dunha ronda de máquinas segura (UMS e Non-UMS) 4. Control automático da maquinaria auxiliar: - turboalternadores de xeración eléctrica - sistema de retorno de condensado - sistema de refrixeración (SW) - sistemas de bombeo e tuberías (DO e FO) - sistema do aparello de goberno (SG) - sistema de auga de lastre (BW) e de sentina (OW) |
UNITEST SER-18 - MANAGEMENT (Senior ETO) Propulsión con Turbina de Vapor - Dual Fuel - Buque LNG/C |
1. Avaliación do rendemento eficaz da instalación de propulsión e da maquinaria auxiliar. Cálculo de consumos e autonomía. 2. Obtención de datos e trazado de curvas características - Trazado de curvas de varias temperaturas-rpm - Trazado de curvas de varias presións-rpm - Trazado de curva de consumo horario-rpm - Trazado de curva de consumo específico-rpm |
======================================== SIMULADOR DE PROPULSIÓN - MOTOR DIESEL LENTO 2T + FPP ======================================== | ======================================== SIMULADOR UNITEST VER - BUQUE GRANELEIRO/MINERALEIRO ======================================== |
UNITEST VER-01 - STEAM SYSTEM Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Graneleiro |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha e operación da planta en porto 3. Operación da planta en navegación |
UNITEST VER-02 - BILGE SYSTEM Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Graneleiro |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha e operación da planta en porto 3. Posta en marcha e operación da planta en navegación |
UNITEST VER-03 - BALLAST SYSTEM Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Graneleiro |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha e o cambio de velocidade de turbobombas 3. Posta en marcha e cambio de velocidade de bombas eléctricas 4. Controlar o asento, a escora, a estabilidade e os esforzos 5. Coñecemento das recomendacións OMI para estabilidade e comprensión dos factores que lle afectan. |
UNITEST VER-04 - FIRE FIGHTING SYSTEM Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Graneleiro |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha de bombas contraincendios eléctricas 3. Posta en marcha de moto-bombas diesel de emerxencia |
UNITEST VER-05 - STEERING GEAR Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Graneleiro |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha, mando local e mando remoto. 3. Posta en marcha en modo emerxencia |
UNITEST VER-06 - ELECTRIC POWER PLANT Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Graneleiro |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Utilización de xeradores en paralelo ou do xerador de cola 3. Posta en servizo da planta desde " blackout" |
UNITEST VER-07 - ELECTRIC LOAD DISTRIBUTION Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Graneleiro |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Utilización de xeradores en paralelo ou do xerador de cola 3. Posta en servizo da planta desde " blackout" |
UNITEST VER-08 - COMPRESSED AIR SYSTEM Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Graneleiro |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Condicións físicas do aire para os diferentes usos 3. Sistema automático para manter a presión en recipientes |
UNITEST VER-09 - LUBRICATING SYSTEM Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Graneleiro |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Bombas de trasfega e depuradoras centrífugas 3. Tanques de aceite limpo, sucio e de augas oleosas |
UNITEST VER-10 - LUBRICATING STORAGE Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Graneleiro |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Bombas de trasfega e depuradoras centrífugas 3. Tanques de aceite limpo, sucio e de augas oleosas |
UNITEST VER-11 - COOLING SYSTEM - FRESH WATER Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha do sistema de refrixeración FW do M. P. 3. Posta en marcha do sistema de refrixeración FW de MM. AA. |
UNITEST VER-12 - COOLING SYSTEM - SEA WATER Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Graneleiro |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha do sistema de refrixeración SW 3. Equipos refrixerados por SW. Detalles técnicos de tomas de mar |
UNITEST VER-13 - FUEL TRANSFER Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Graneleiro |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha do sistema de trasfega de D.Ou. e de F.Ou. 3. Xestión de excedas. Temperatura de traballo de tanques |
UNITEST VER-14 - FUEL SUPPLY Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Graneleiro |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha da subministración de D.Ou. e de F.O. ao motor |
UNITEST VER-15 - FUEL PURIFIERS Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Graneleiro |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha da separadora centrífuga de D.Ou. e F.O. 3. Disparo manual para limpeza. Procedemento. |
UNITEST VER-16 - MAIN ENGINE - STARTING AIR Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Graneleiro |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Enclavamientos e sistema de aire de arranque 3. Xiro lento, soprado e arranque do motor. |
UNITEST VER-17 - MAIN ENGINE - SCAVENGE & EXHAUST Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Graneleiro |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Sistema de sobrecarga e escapes. Temperatura media. 3. Verificación de velocidade de xiro e presións a varias cargas 4. Verificación de consumo horario, específico, réxime e potencia. |
UNITEST VER-18 - MAIN ENGINE - CONTROL PANEL Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Graneleiro |
1. Nomear co texto que corresponda os indicadores 2. Posicionamento do sistema para arranque e subida de carga 3. Verificación de velocidade de xiro e presións a varias cargas. |
UNITEST VER-19 - SHIP DEPARTURE (Outbound) Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Graneleiro |
1. Consolidación do manexo do simulador 2. Posta en servizo dos sistemas auxiliares da sala de máquinas necesarios para o arranque do motor principal. 3. Posta en servizo dos equipos eléctricos para manobra de saída, conexión de xeradores e repartición de carga manual. 4. Arranque do motor, subida de carga segundo ordes da ponte a través do telégrafo, cambio de combustible MDO a HFO. 5. Produción de enerxía eléctrica co xerador de cola e xeración de auga destilada. 6. Control automático do motor. Límites de funcionamento da máquina principal de propulsión 7. Parte de Máquinas en Porto |
UNITEST VER-20 - SHIP ARRIVAL (Inbound) Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Granelero |
1. Consolidación do manexo do simulador 2. Desconexión do xerador de cola e posta en servizo dos xeradores diésel. Parada do xerador de auga doce. 3. Posta en servizo dos equipos eléctricos para manobra de atraque e repartición de carga manual. Cambio de HFO a MDO. 4. Parada do motor principal, dos seus servizos auxiliares e operación das instalacións auxiliares en Modo Porto. |
UNITEST VER-21 - WATCHKEEPING (Junior ETO) Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Graneleiro |
1. Parte de Máquinas en Navegación 2. Verificación de presións e temperaturas a varias cargas. 3. Realización dunha ronda de máquinas segura (UMS e Non-UMS) 4. Control automático da maquinaria auxiliar: - sistemas xeradores de enerxía eléctrica - caldeira de vapor - depurador de aceite - sistema de refrixeración (FW e SW) - sistemas de bombeo e tuberías (DO e FO) - sistema do aparello de goberno (SG) |
UNITEST VER-22 - MANAGEMENT (Senior ETO) Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Graneleiro |
1. Avaliación do rendemento eficaz da instalación de propulsión e da maquinaria auxiliar. Cálculo de consumos e autonomía. 2. Obtención de datos e trazado de curvas características: - Trazado da curva de presión media indicada-rpm - Trazado da curva de potencia-rpm (calculada) - Trazado de curvas de varias temperaturas-rpm - Trazado de curvas de varias presións-rpm - Trazado de curva de consumo horario-rpm - Trazado de curva de consumo específico-rpm |
========================================= SIMULADOR DE PROPULSIÓN - 2 x MOTOR SEMILENTO 4T + CPP ========================================= | ======================================= SIMULADOR UNITEST MSER - REMOLCADOR DE SALVAMENTO ======================================= |
UNITEST MSER-01 - PROPULSION SYSTEM Propulsión con Motores Diesel Semilentos - 4 Tempos - Remolcador |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Alarmas e Paradas de Emerxencia. Rearme. 3. Arranque en modo local ou remoto dende a ponte. |
UNITEST MSER-02 - FUEL SYSTEM Propulsión con Motores Diesel Semilentos - 4 Tempos - Remolcador |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Tanques Almacén, tanque de uso diario e tanque de lodos 3. Trasego por bomba o por depuradora centrífuga. Filtros. |
UNITEST MSER-03 - LUBRICATING SYSTEM Propulsión con Motores Diesel Semilentos - 4 Tempos - Remolcador |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Tanques almacén, tanque de aceite usado e tanque de drenaxes 3. Prelubricación e prequentamento. Filtros. Depuradora. |
UNITEST MSER-04 - COMPRESSED AIR SYSTEM Propulsión con Motores Diesel Semilentos - 4 Tempos - Remolcador |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Tanques de ar comprimido principales e auxiliares. Reductora. 3. Compresor de emerxencia. Limpeza e secado do ar de control. |
UNITEST MSER-05 - REDUCTION GEAR Propulsión con Motores Diesel Semilentos - 4 Tempos - Remolcador |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Tanques de aceite principal e auxiliar alto da reductora 3. Bombas de lubricación principal e auxiliar. Enfriador. 4. Bomba do actuador hidráulico do embrague. Modo local. |
UNITEST MSER-06 - CONTROLLABLE PITCH PROPELLER Propulsión con Motores Diesel Semilentos - 4 Tempos - Remolcador |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Tanques de aceite principal e auxiliar alto da hélice 3. Bombas de aceite de lubricación, control e servo. Modo local. |
UNITEST MSER-07 - COOLING - FRESH WATER Propulsión con Motores Diesel Semilentos - 4 Tempos - Remolcador |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha do sistema de refrixeración FW de MM.AA. 3. Posta en marcha do sistema de refrixeración FW de MM.PP. |
UNITEST MSER-08 - COOLING - SEA WATER Propulsión con Motores Diesel Semilentos - 4 Tempos - Remolcador |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha do sistema de refrixeración SW dos MM.AA. 3. Posta en marcha do sistema de refrixeración SW do buque |
UNITEST MSER-09 - ELECTRIC POWER PLANT Propulsión con Motores Diesel Semilentos - 4 Tempos - Remolcador |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha do xenerador de emerxencia o conexión 3. Posta en marcha dos MM.AA e conexión ó cadro principal 4. Conexión dos consumidores e comprobación de illamento |
UNITEST MSER-10 - REFRIGERATION Propulsión con Motores Diesel Semilentos - 4 Tempos - Remolcador |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha da planta frigorífica da gambuza 3. Regulación dos presostatos e termostatos. Paradas. Rearme. |
UNITEST MSER-11 - SANITARY & DRINKING WATER Propulsión con Motores Diesel Semilentos - 4 Tempos - Remolcador |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha da planta de auga sanitaria. Hidróforos. 3. Xeración a bordo de auga potable mediante ósmose inversa. |
UNITEST MSER-12 - BILGE WATER SYSTEM Propulsión con Motores Diesel Semilentos - 4 Tempos - Remolcador |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha e operación da planta en porto 3. Posta en marcha e operación da planta en navegación 4. Coñecemento da normativa OMI e do seu incumprimento |
UNITEST MSER-13 - BALLAST WATER SYSTEM Propulsión con Motores Diesel Semilentos - 4 Tempos - Remolcador |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Controlar o asento, a escora, a estabilidade e os esforzos 3. Coñecemento das recomendacións OMI para estabilidade e comprensión dos factores que lle afectan. |
UNITEST MSER-14 - FIRE FIGTHING Propulsión con Motores Diesel Semilentos - 4 Tempos - Remolcador |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Comprobación dos sistemas de detección e alarma 3. Posta en marcha do sistema. Diferentes sistemas portátiles. |
UNITEST MSER-15 - STEERING GEAR Propulsión con Motores Diesel Semilentos - 4 Tempos - Remolcador |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Posta en marcha, mando local e mando remoto. 3. Posta en marcha en modo emerxencia |
UNITEST MSER-16 - MAIN ENGINES - CONTROL PANEL Propulsión con Motores Diesel Semilentos - 4 Tempos - Remolcador |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Telégrafo de ordes. Paradas e Alarmas da propulsión. 3. Arranque, embrague, subida de carga e control do paso. |
UNITEST MSER-17 - SHIP DEPARTURE (Outbound) Propulsión con Motores Diesel Semilentos - 4 Tempos - Remolcador |
1. Consolidación do manexo do simulador 2. Posta en servizo dos sistemas auxiliares da sala de máquinas necesarios para o arranque dos motores principales 3. Posta en servizo dos equipos eléctricos para manobra de saída 4. Arranque. Embragado. Control automático da carga e o paso 5. Arranque e embragado do segundo motor. Reparto de carga. |
UNITEST MSER-18 - SHIP ARRIVAL (Inbound) Propulsión con Motores Diesel Semilentos - 4 Tempos - Remolcador |
1. Consolidación do manexo do simulador 2. Baixada controlada de carga e manobra co Práctico a bordo 3. Parada da máquina principal, dos seus servizos auxiliares e operación das instalacións auxiliares en porto. 4. Parte de Máquinas en Porto |
UNITEST MSER-19 - WATCHKEEPING (Junior ETO) Propulsión con Motores Diesel Semilentos - 4 Tempos - Remolcador |
1. Parte de Máquinas en Navegación 2. Verificación de presións e temperaturas a varias cargas. 3. Realización dunha ronda de máquinas segura (UMS e Non-UMS) |
UNITEST MSER-20 - MANAGEMENT (Senior ETO) Propulsión con Motores Diesel Semilentos - 4 Tempos - Remolcador |
1. Avaliación do rendemento da instalación de propulsión. 2. Obtención de datos e trazado de curvas características - Trazado de curvas de varias temperaturas-carga - Trazado de curvas de varias presións-carga - Trazado de curvas de revolucións-carga |
======================================= SIMULADOR DE PROPULSIÓN - TURBINA DE GAS + CPP - HSC ======================================= | ======================================== SIMULADOR UNITEST GTS - BUQUE PASAXE GRAN VELOCIDADE ======================================== |
UNITEST GTS-01 - CONSTRUCTION OF A GAS TURBINE Propulsión con Turbina de Gas - Brayton - NGV de Pasaxe | 1. Ciclos de traballo para turbinas de combustión interna 2. Tipos de turbinas de gas para propulsión naval 3. Elementos construtivos de turbinas de gas: - Eixe sinxelo e Eixes separados - Compresor - Combustor - Turbina de Alta e Turbina de Potencia - Admisión e Refrixeración. Sistema anti-xeo - Sistema de escape es silenciador - Envolvente e sistema de loita contraincendios |
UNITEST GTS-02 - MAIN ENGINE - CONTROL PANEL Propulsión con Turbina de Gas - Brayton - NGV de Pasaxe |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Telégrafo de ordes. Paradas e Alarmas da propulsión. 3. Arranque, embrague, subida de carga e control do paso. |
UNITEST GTS-03 - MAIN ENGINE - GAS TURBINE Propulsión con Turbina de Gas - Brayton - NGV de Pasaxe |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Xenerador de Gas e Turbina de Potencia 3. Embrague, redutora, virador e frenos dos eixes |
UNITEST GTS-04 - COMPRESSED AIR SYSTEM Propulsión con Turbina de Gas - Brayton - NGV de Pasaxe |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Tanques de ar comprimido principales e de emerxencia. 3. Compresores, válvulas redutoras, enfriador e arrancador |
UNITEST GTS-05 - FUEL SYSTEM Propulsión con Turbina de Gas - Brayton - NGV de Pasaxe |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Tanque de servizo, bomba de baixa presión e quentador fuel. 3. Filtro automático. Válvulas de corte e de parada. Bomba de Alta. |
UNITEST GTS-06 - LUBRICATING - SYNTETIC OIL Propulsión con Turbina de Gas - Brayton - NGV de Pasaxe |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Tanque de servizo, bomba de lubricación e de retorno 3. Filtro de lubricación, filtro de retorno, enfriador e separador de ar |
UNITEST GTS-07 - LUBRICATING - GEAR OIL Propulsión con Turbina de Gas - Brayton - NGV de Pasaxe |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Redutora. Bombas de lubricación principales e de emerxencia. 3. Enfriador de aceite de lubricación e sintético. Bombas SW. |
UNITEST GTS-08 - ENCLOSURE & CLEANING Propulsión con Turbina de Gas - Brayton - NGV de Pasaxe |
1. Nomear co texto que corresponda os equipos 2. Sistema de admisión de ar e de escape de gases. Silenciadores 3. Control de temperatura da envolvente e loita contraincendios 4. Lavado húmido da turbina de gas. Ciclos de lavado e secado. |
UNITEST GTS-09 - SHIP DEPARTURE (Outbound) Propulsión con Turbina de Gas - Brayton - NGV de Pasaxe |
1. Consolidación do manexo do simulador 2. Posta en servizo dos sistemas auxiliares da sala de máquinas necesarios para o arranque da turbina (check-list) 3. Posta en servizo dos equipos eléctricos para manobra de saída 4. Embragado. Control automático e manual da carga e o paso 5. Límites de funcionamento da turbina de gas. |
UNITEST GTS-10 - SHIP ARRIVAL (Inbound) Propulsión con Turbina de Gas - Brayton - NGV de Pasaxe |
1. Consolidación do manexo do simulador 2. Baixada controlada de carga e manobra co Práctico a bordo 3. Posta en servizo dos equipos eléctricos para manobra de atraque 4. Parada da máquina principal, dos seus servizos auxiliares e operación das instalacións auxiliares en porto. 5. Parte de Máquinas en Porto |
UNITEST GTS-11 - WATCHKEEPING (Junior ETO) Propulsión con Turbina de Gas - Brayton - NGV de Pasaxe |
1. Parte de Máquinas en Navegación 2. Verificación de presións e temperaturas a varias cargas. 3. Realización dunha ronda de máquinas segura (UMS e Non-UMS) |
UNITEST GTS-12 - MANAGEMENT (Senior ETO) Propulsión con Turbina de Gas - Brayton - NGV de Pasaxe |
1. Avaliación do rendemento da instalación de propulsión. 2. Obtención de datos e trazado de curvas características - Trazado de curvas de varias temperaturas-carga - Trazado de curvas de varias presións-carga - Trazado de curvas de revolucións-carga |
======================================== SIMULADOR DE PROPULSIÓN - MOTOR DIESEL LENTO 2T + CPP ======================================== | ========================================= SIMULADOR KONGSBERG MC-90 - BUQUE PETROLEIRO SUEZMAX ========================================= |
KONGSBERG MC-000 - PROCESS & PANELS OVERVIEW Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
1. Motor Principal (ME) 2. Planta Eléctrica (EPP) 3. Equipos Auxiliares (AUX) 4. Maquinaria da cuberta (DECK) 5. Servizos da habilitación (ACC) 6. Instalación de vapor auxiliar (STEAM) 7. Supervisión da planta de propulsión (STCW) |
KONGSBERG MC-101 - ME - SEA WATER Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos da pantalla: 01 - Sistema de refrixeración por auga de mar |
KONGSBERG MC-102 - ME - FRESH WATER Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos da pantalla: 10 - Sistema de refrixeración por agua doce (LT & HT) |
KONGSBERG MC-103 - ME - FUEL OIL BUNKER & TRANSFER Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos das pantallas: 03 - Tanques almacén 04 - Tanques de sedimentación 05 - Tanques de servizo diario 06 - Depuradora de HFO Nº 1 07 - Depuradora de HFO Nº 2 08 - Depuradora de DO |
KONGSBERG MC-104 - ME - FUEL OIL SUPPLY & INJECTION Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos das pantallas: 11 - Suministro de combustible ó motor principal 28 - Sistema de inxección de combustible a alta presión |
KONGSBERG MC-105 - ME - LUBRICATING OIL Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos das pantallas: 12 - Depuradora de LO 09 - Sistema de lubricación por aceite |
KONGSBERG MC-106 - ME - SCAVENGE & TURBOCHARGING Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos da pantalla: 13 - Barrido e Turbocompresores |
KONGSBERG MC-107 - ME - EXHAUST & SCR Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos da pantalla: 14 - Sistema de escape e de redución catálitica de NOx |
KONGSBERG MC-108 - ME - STARTING & MANOEUVRING Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos das pantallas: 18 - Sistema de arranque e inversión 19 - Sistema de control do motor 20 - Maniobra de Emerxencia Local do M.P. |
KONGSBERG MC-109 - ME - PROPULSION SHAFT Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos da pantalla: 53 - Aceite hidráulico da Hélice de Paso Variable 54 - Selo hidráulico da bocina do eixe |
KONGSBERG MC-110 - ME - ENGINE CONTROLS Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos das pantallas: 103 - Cadro de indicadores misceláneos (Auto Chief) 104 - Consola do M.P. na sala de control (Auto Chief) 110 - Consola do M.P. na ponte 111 - Consola do control automático de rumbo |
KONGSBERG MC-202 - EPP - MAIN GENERATORS Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos das pantallas: 75-141 - Xenerador Diesel DG1 76-143 - Xenerador Diesel DG2 77-140 - Xenerador de cola ShG 86-144 - Turboalternador TG 101 - Cadro de control de xeneradores 142 - Cardo de sincronismo e acoplamento |
KONGSBERG MC-201 - EPP - MAIN SWITCHBOARDS Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos das pantallas: 70 - Planta Eléctrica - Xeneradores 71 - Cadro eléctrico Ppal. - Grandes consumidores 72 - Cadro eléctrico Ppal. - Pequenos consumidores |
KONGSBERG MC-203 - EPP - EMERGENCY PLANT Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos das pantallas: 73 - Cadro eléctrico de Emerxencia 78 - Xenerador diésel de Emerxencia |
KONGSBERG MC-301 - AUX - STEERING GEAR Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos da pantalla: 58 - Servotimón |
KONGSBERG MC-302 - AUX - COMPRESSED AIR Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos das pantallas: 59 - Aire de arranque 60 - Aire de control |
KONGSBERG MC-303 - AUX - DISTILLER (FWG) Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos da pantalla: 61 - Xenerador de auga destilada e potable |
KONGSBERG MC-304 - AUX - BILGE WATER SYSTEM Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos das pantallas: 62 - Pocetes da sentina, tanques de auga oleosa e de lodos 63 - Separador de augas oleosas |
KONGSBERG MC-305 - AUX - ENGINE ROOM VENTILATION Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos da pantalla: 40 - Panel de control da ventilación da sala de máquinas |
KONGSBERG MC-401 - DECK - BALLAST WATER Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos da pantalla: 89 - Sistema de auga de lastre |
KONGSBERG MC-402 - DECK - MOORING WINCHES Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos das pantallas: 97 - Maquinillas da maniobra de proa 98 - Maquinillas da maniobra de popa |
KONGSBERG MC-403 - DECK - INERT GAS SYSTEM Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos da pantalla: 90 - Sistema de xeneración de Gas Inerte para tanques |
KONGSBERG MC-404 - DECK - FIRE FIGHTING Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos das pantallas: 114 - Control do sistema de auga nebulizada 115 - Control do sistema de CO2 116 - Válvulas de combustible de disparo rápido |
KONGSBERG MC-501 - ACC - AIR CONDITIONING Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos da pantalla: 41 - Sistema de ventilación, calefacción e ar acondicionado |
KONGSBERG MC-502 - ACC - REFRIGERATION Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos da pantalla: 64 - Sistema de frío para cámara de provisión en gambuza |
KONGSBERG MC-503 - ACC - SANITARY WATER Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos da pantalla: 67 - Circuito de auga sanitaria fría e quente con hidróforos |
KONGSBERG MC-504 - ACC - SEWAGE WATER PLANT Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos da pantalla: 45 - Planta de tratamento de augas grises e negras |
KONGSBERG MC-601 - STEAM - OIL FIRED BOILER Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos das pantallas: 80 - Planta de produción de vapor auxiliar sobrecalentado 82 - Caldeira acutatubular con queimador de HFO/DO 84 - Sistema de combustible e control de mecheros |
KONGSBERG MC-602 - STEAM - EXHAUST BOILER Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos da pantalla: 81 - Caldeira de recuperación enerxía de gases de escape |
KONGSBERG MC-603 - STEAM - CONDENSER Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos da pantalla: 85 - Condensador |
KONGSBERG MC-604 - STEAM - CARGO PUMPS Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
Identificar e nomear correctamente os elementos das pantallas: 87 - Turbobombas de descarga Nº 1 e Nº 2 88 - Turbobombas de descarga Nº 3 e Nº 4 89 - Turbobomba de lastre, tanques medios e peak |
KONGSBERG MC-701 - STCW - MAIN ENGINE MONITORING Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
21 - Cilindro Nº 1 22 - Cilindro Nº 2 23 - Cilindro Nº 3 24 - Cilindro Nº 4 25 - Cilindro Nº 5 27 - Monitorización de los aros de pistones 29 - Control de temperatura cojinetes bancada, biela y cruceta |
KONGSBERG MC-701 - STCW - MAIN ENGINE DIAGRAMS Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
120 - Diagrama indicado = Abierto - Pressure/Angle 121 - Diagrama indicado = Cerrado - Pressure/Volume 122 - Diagrama de resorte débil 123 - Diagrama de Relación de presiones/volume 128 - Paralelogramo de carga del motor 130 - Gráficas de tendencia de variables agrupadas |
KONGSBERG MC-801 - SHIP DEPARTURE (Outbound) Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
1. Consolidación do manexo do simulador 2. Posta en servizo dos sistemas auxiliares da sala de máquinas necesarios para o arranque do motor principal. 3. Posta en servizo dos equipos eléctricos para manobra de saída, conexión de xeradores e repartición de carga manual. 4. Arranque do motor, subida de carga segundo ordes da ponte a través do telégrafo, cambio de combustible MDO a HFO. 5. Produción de enerxía eléctrica co xerador de cola e turboalternador amáis de xeneración de auga destilada. 6. Control automático do motor. Límites de funcionamento da máquina principal de propulsión 7. Parte de Máquinas en Porto |
KONGSBERG MC-802 - SHIP ARRIVAL (Inbound) Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
1. Consolidación do manexo do simulador 2. Desconexión do xenerador de cola e posta en servizo dos xeradores diésel. Parada do xerador de auga doce. 3. Posta en servizo dos equipos eléctricos para manobra de atraque e repartición de carga manual. Cambio de HFO a MDO. 4. Parada do motor principal, dos seus servizos auxiliares e operación das instalacións auxiliares en Modo Porto. |
KONGSBERG MC-803 - WATCHKEEPING (Junior ETO) Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
1. Parte de Máquinas en Navegación 2. Verificación de presións e temperaturas a varias cargas. 3. Realización dunha ronda de máquinas segura (UMS e Non-UMS) 4. Control automático da maquinaria auxiliar: - sistemas xeradores de enerxía eléctrica - caldeira de vapor - depuradora de aceite - sistema de refrixeración (HTFW, LTFW e SW) - sistemas de bombeo e tuberías (DO e HFO) - servomotor do timón (SG) |
KONGSBERG MC-804 - WATCHKEEPING (Senior ETO) Propulsión con Motor Diesel Lento - 2 Tempos - Petroleiro |
1. Avaliación do rendemento eficaz da instalación de propulsión e da maquinaria auxiliar. Cálculo de consumos e autonomía. 2. Obtención de diagrama de Sankey para varias condicións |