Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Xestión do Mantemento do Buque | Código | 631G03026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Introdución ao mantemento do buque | 1.1 O servizo do mantemento do buque 1.2 O servizo do mantemento na industria. |
2. Clasificación do mantemento en buques | 2.1 Tipos de mantemento: Mantemento Correctivo, Preventivo, Preditivo e Modificativo. 2.2. Mantemento en buques: PMS Planned Maintenance Sytem. 2.3. Novas tecnoloxías de mantemento a bordo |
3. Mantemento do buque e as súas inspeccións | 3.1. SOLAS 3.2. ISM Code 3.3. Planned Maintenance System 3.4. Manuales técnicos 3.5. Alarmas e Sistemas de Seguridade 3.6. Informes. Non conformidades 3.7. Inspeccións a bordo 3.8. Mantemento do casco. 3.7.1. Certificado de Clase 3.7.2. Port State Control 3.7.3. Flag State (Estado de Pavillón) 3.7.4. Sire Vetting 3.7.5. Auditorías de mantemento |
4. Normativas Asociadas ao mantemento de equipos | 4.1.- Normas ISO 4.2.- Normativa UNE-EN |
5. Análise estatística aplicada ao mantemento | 5.1 Estatística Aplicada ao mantemento: Distribucións, variables, regresión e optimización numérica. 5.2 Estatística descritiva e inferencial aplicada ao mantemento 5.3 Minería de datos aplicado ao mantemento 5.4. Recursos de software para análise de datos. Big Data e Machine Learning. |
6. Supervisión e control do mantemento do buque | 6.1 Recollida de datos e follas de recoñecemento 6.2 Elementos esenciais do Control de Calidade 6.3 Toma de decisións: Capacidade do proceso e Gráficos de control. Diagramas empregados en mantemento. |
7. Planificación do mantemento | 7.1 Estandarización de operacións: Codificación de equipos a bordo. 7.2 Índices de Xestión do Mantemento do buque 7.3 Xestión de proxectos de mantemento do buque. Diagramas PERT. 7.4 Desenvolvemento de plans de mantemento do buque 7.5 Recursos de software para o mantemento do buque. GMAO ( AMOS, Renovetec...) 7.6. Redeseño de instalacións para a mellora do mantemento do buque |
8. Recursos de software para o mantemento do buque. |
8.1. Codificación de equipos 8.2. Automatización do mantenimeto ( MS Excel, Bases de datos, VBA..) 8.3. Recursos de Software GMAO ( AMOS, Renovetec...) |
9. Stock e Xestión económica |
9.1. Xestión de compras, custos e proxectos. 9.2. Estudos económicos para a toma de decisións; VAN , TIR. 9.3. Optimización de compras. |
10. Xestión de RRHH no mantemento do buque | 10.1 Aplicación de las cualidades de liderazgo y de trabajo en equipo a bordo. 10.2 Gestión de personal en buques 10.3. Prevención de riesgos en buques y astilleros. Simbología de seguridad en buques. Equipos de protección empleados a bordo. 10.4. Factor humano y fatiga a bordo. 10.5. Estudio de accidentes marítimos asociados al mantenimiento. Incendios. |
11. Ferramentas de diagnóstico e inspección en buques | 11.1 Análise de lubricantes 11.2 Termografía 11.3 Análise de vibracións 11.4 Ensaios non destrutivos |
12. Rediseño de instalaciones para la mejora del mantenimiento del buque | Rediseño de sistemas de bombeo, sistemas hidráulicos e neumáticos e sistemas eléctricos. |
13. STCW: O desenvolvemento e superación destes contidos, xunto cos correspondentes a outras materias que inclúan a adquisición de competencias específicas da titulación, garanten o coñecemento, comprensión e suficiencia das competencias recollidas no cadro AIII/2, do Convenio STCW, relacionadas co nivel de xestión de Oficial de Máquinas de Primeira da Mariña Mercante, sen limitación de potencia da planta propulsora e Xefe de Máquinas da Mariña Mercante ata o máximo de 3000 kW. |
O desenvolvemento e superación destes contidos, xunto cos correspondentes a outras materias que inclúan a adquisición de competencias específicas da titulación, garanten o coñecemento, comprensión e suficiencia das competencias recollidas no cadro AIII/2, do Convenio STCW, relacionadas co nivel de xestión de Oficial de Máquinas de Primeira da Mariña Mercante, sen limitación de potencia da planta propulsora e Xefe de Máquinas da Mariña Mercante ata o máximo de 3000 kW. |