Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Seminario En conjunto aportará un peso porcentual del 20% de la calificación final. 10
Sesión maxistral Se pasará lista en clase de forma habitual, siendo necesario para aprobar por evaluación continua un mínimo de asistencia del 80% 10
Traballos tutelados Se realizarán en grupos y tendrán carácter eliminatorio para la evaluación continua en caso de no ser entregados 30
Prácticas a través de TIC En conjunto aportará un peso porcentual del 20% de la calificación final.
Tendrá carácter eliminatorio, junto con la asistencia a clase de cubrir un mínimo, en ambas, del 80%.
15
Proba obxectiva Será necesario obtener un mínimo de un 3,5 para ser compensable con los demás criterios de valoración. 35
 
Observacións avaliación
<p>Los criterios de evaluación contemplados en los cuadros A-II/1, A-II/2, A-III/1 y A-III/2&nbsp;&nbsp;&nbsp; del Código STCW y sus enmiendas relacionados con esta materia se tendrán en cuenta a la hora de diseñar y realizar su evaluación.

En los seminarios, los alumnos habrán adquirido las competencias: B1, B2, B3, B4, B5, B6, B7, B8, B9, B10, B11, C1, C2 (no que se refire á bibliografía), C6, C7 e C8. Considérase que as competencias C, de xeito xenérico, teñen aquí o lugar idóneo para su adquisición

Prácticas: competencias adquiridas, fundamentalmente as técnicas, tic e traballo en grupo: A1, A12, A18, C3

Traballos tutelasdos: competencias adquiridas fundamentalmente as técnicas e a capacidade de expresión, expresión e elaboración de documentación técnica: A1, A12, A18, C3, e en menor medida, o conxunto das B.

Proba obxectiva: competencias adquiridas as propias da materia, A1, A12, A18, e todo o resto para os alumnos que non teñan tido estado suxeitos a avaliación continua, que deberán entregar/realizar proba práctica dos traballos realizados ao longo do curso.

Sesión maxistral: únicamente se computará a asistencia a crase para os alumnos que opten pola avaliación contínua.

O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b; 4.3 e 7.5) (04/05/2017):

- Asistencia/participación nas actividades de clase mínima: 20 % - Cualificación:

a) Elaboración traballos: --%

c) Solución de problemas: --%

b) Exame escrito sobre os contidos da materia:-- %

d) Outras metodoloxías que se consideren: --%



Gracias pola vosa colaboración é saúdos, </p><p>Cualificación: a) Prácticas de laboratorio (traballo individual ou en grupo de boletíns): 55% b) Exame escrito sobre os contidos da materia:35 % c) Asistencia a crase: 10%. Estas porcentaxes son de aplicación para o alumnado en avaliación contínua.</p><p>Para superar a materia hase de entender que haberán de superar cada unha das tres partes de xeito individual (descriptiva, planos do buque e cartografía), non podendo ser compensada.&nbsp;</p><p>Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempoparcial&nbsp;e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a"NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAONA UDC (Arts. 2.3; 3.b e 4.5) (29/5/2012):</p><p>Asistencia/participación nas actividades de clase mínima do 60%:</p><p>a) Elaboración e presentación dos traballos de pequeno grupo(70%).</p><p>b) Un exame escrito sobre os contidos da materia (30%).</p><p>Cualificación de suspenso na convocatoria&nbsp;en que&nbsp;se cometa a falta e respecto da materia&nbsp;en que se cometese:&nbsp;o/a&nbsp;estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto&nbsp;se&nbsp;a comisión da falta se produce&nbsp;na primeira oportunidade como na segunda.&nbsp;Para isto, procederase&nbsp;a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade,&nbsp;se fose necesario.</p>