Temas Subtemas
1. INTRODUCCIÓN 1.1. MICROCONTROLADORES
1.2. LINGUAXES DE PROGRAMACIÓN
2. TIPOS, OPERADORES E EXPRESIÓNS 2.1. TIPOS DE DATOS
2.2. OPERADORES
2.3. EXPRESIÓNS
3. ESTRUTURAS DE CONTROL 3.1. SECUENCIAL
3.2. ALTERNATIVA
3.3. REPETITIVA
4. FUNCIÓNS 4.1. VALOR DE RETORNO
4.2. ARGUMENTOS
4.3. INICIALIZACIÓN
4.4. RECURSIVIDADE
5. ESTRUTURAS DE DATOS 5.1. ARRAYS
5.2. PUNTEIROS
5.3. ESTRUTURAS
6. DESEÑO DE ALGORITMOS 6.1. PROGRAMACIÓN PROCEDIMENTAL VS PROGRAMACIÓN ORIENTADA A OBXECTOS
6.2. CLASES E OBXECTOS
6.3. ATRIBUTOS E MÉTODOS
6.4. HERDANZA E XERARQUÍA DE CLASES
6.5. POLIMORFISMO, FUNCTION OVERLOADING E FUNCTION OVERRIDING
6.6. NOVAS TENDENCIAS: JAVA, SWIFT
7. PRINCIPIOS DE ENXEÑARÍA DO SOFTWARE 7.1. LINGUAXE UNIFICADA DE MODELADO (UML)
7.2. MODULARIEDADE E REUTIZACIÓN DE CÓDIGO (LIBRARÍAS)
7.3. PATRÓNS DE DESEÑO
8. CONTROL DE VERSIÓNS 8.1. GIT
8.2. GITHUB
9. PROGRAMACIÓN DE APLICACIÓNS PARA A RESOLUCIÓN DE PROBLEMAS NO ÁMBITO DA OPERATIONAL TECHNOLOGY MARIÑA