| Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
| Asignatura | Fundamentos de Programación | Código | 631G03057 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Temas | Subtemas |
| 1. INTRODUCCIÓN | 1.1. MICROCONTROLADORES 1.2. LINGUAXES DE PROGRAMACIÓN |
| 2. TIPOS, OPERADORES E EXPRESIÓNS | 2.1. TIPOS DE DATOS 2.2. OPERADORES 2.3. EXPRESIÓNS |
| 3. ESTRUTURAS DE CONTROL | 3.1. SECUENCIAL 3.2. ALTERNATIVA 3.3. REPETITIVA |
| 4. FUNCIÓNS | 4.1. VALOR DE RETORNO 4.2. ARGUMENTOS 4.3. INICIALIZACIÓN 4.4. RECURSIVIDADE |
| 5. ESTRUTURAS DE DATOS | 5.1. ARRAYS 5.2. PUNTEIROS 5.3. ESTRUTURAS |
| 6. DESEÑO DE ALGORITMOS | 6.1. PROGRAMACIÓN PROCEDIMENTAL VS PROGRAMACIÓN ORIENTADA A OBXECTOS 6.2. CLASES E OBXECTOS 6.3. ATRIBUTOS E MÉTODOS 6.4. HERDANZA E XERARQUÍA DE CLASES 6.5. POLIMORFISMO, FUNCTION OVERLOADING E FUNCTION OVERRIDING 6.6. NOVAS TENDENCIAS: JAVA, SWIFT |
| 7. PRINCIPIOS DE ENXEÑARÍA DO SOFTWARE | 7.1. LINGUAXE UNIFICADA DE MODELADO (UML) 7.2. MODULARIEDADE E REUTIZACIÓN DE CÓDIGO (LIBRARÍAS) 7.3. PATRÓNS DE DESEÑO |
| 8. CONTROL DE VERSIÓNS | 8.1. GIT 8.2. GITHUB |
| 9. PROGRAMACIÓN DE APLICACIÓNS PARA A RESOLUCIÓN DE PROBLEMAS NO ÁMBITO DA OPERATIONAL TECHNOLOGY MARIÑA |