Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Física | Código | 632G01003 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer, aplicar e reducir sistemas de vectores esvarantes segundo os diferentes casos posibles. | A3 A13 A14 |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B12 B13 B16 B18 B19 B20 |
C3 C10 C11 C12 C13 C14 C16 C17 C18 C19 |
Comprender e traballar intuitiva, xeométrica e formalmente coas nocións de límite, derivada e integral tanto nunha como en varias variables incluíndo o emprego dos operadores de derivación vectorial e as integrais de liña, de superficie e de volume. | A3 A13 A14 |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B12 B13 B16 B18 B19 B20 |
C3 C10 C11 C12 C13 C14 C16 C17 C18 C19 |
Coñecer e asimilar o desenvolvemento dun informe científico-técnico a partir dun datos tomados nun laboratorio (real ou virtual) | A3 A13 A14 |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B12 B13 B16 B18 B19 B20 |
C3 C10 C11 C12 C13 C14 C16 C17 C18 C19 |
Resolver e analizar ecuacións diferenciais ordinarias e algunhas ecuacións sinxelas en derivadas parciais. | A3 A13 A14 |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B12 B13 B16 B18 B19 B20 |
C3 C10 C11 C12 C13 C14 C16 C17 C18 C19 |
Coñecer intuitiva e formalmente os principios da teoría de campos escalares e vectoriais. | A3 A13 A14 |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B12 B13 B16 B18 B19 B20 |
C3 C10 C11 C12 C13 C14 C16 C17 C18 C19 |
Coñecer e aplicar os conceptos da mecánica do punto material dende un punto de vista cinemático e dinamico. | A3 A13 A14 |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B12 B13 B16 B18 B19 B20 |
C3 C10 C11 C12 C13 C14 C16 C17 C18 C19 |
Coñecer e utilizar os fundamentos básicos de ondas. | A3 A13 A14 |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B12 B13 B16 B18 B19 B20 |
C3 C10 C11 C12 C13 C14 C16 C17 C18 C19 |
Coñecer e usar as distintas unidades usadas nos "sistemas de unidades" máis habituais na enxeñaría, e na ciencia en xeral. | A3 A13 A14 |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B12 B13 B16 B18 B19 B20 |
C3 C10 C11 C12 C13 C14 C16 C17 C18 C19 |
Utilizar os recursos bibliográficos e web dispoñibles relativos ao temario da materia. | A3 A13 A14 |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B12 B13 B16 B18 B19 B20 |
C3 C10 C11 C12 C13 C14 C16 C17 C18 C19 |
Dispoñer dunha base de coñecemento sobre electricidade e magnetismo que permita resolver problemas básicos. | A3 A13 A14 |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B12 B13 B16 B18 B19 B20 |
C3 C10 C11 C12 C13 C14 C16 C17 C18 C19 |