Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Proba obxectiva A15 B1 B3 B6 B7 B8 C3 C4 C5 C7 Durante o período lectivo de clases realizaranse probas (que poden incorporar preguntas conceptuais, estudos de casos, razoamento e resolución de problemas, etc.) que conformarán a avaliación contínua de clase na que os estudantes poderán acadar, polo menos, a cualificación de aprobado na primeira oportunidade. Ademáis, haberá un exame oficial que, no seu caso, computará para o 70% da cualificación final.
A avaliación da 2ª oportunidade consistirá nun exame de toda a temática da asignatura (no que poderase incluir preguntas conceptuais, resolución de problemas e/ou casos, etc) con posibilidade de acadar o 100% da cualificación.
97
Solución de problemas A16 A21 A23 A24 B10 Valoraranse, si fora procedene, as solucións propostas polos alumnos ás cuestións das probas da avaliación continua (incorporadas nas probas obxectivas) 1
Discusión dirixida A1 A3 A12 B1 B3 B4 C1 C2 Valoraranse, si fose procedente, as respostas ofrecidas polos alumnos ás cuestións prácticas e teóricas suscitadas nas sesións interactivas, en torno as preguntas e cuestións das probas da avaliación continua (incorporadas nas proba obxectivas). 1
Estudo de casos A11 A16 A21 A24 B2 B5 B9 B11 B12 B13 B14 C6 C8 Valoraranse, si fose procedene, as solucións propostas polos alumnos á resolución dos casos planteados nas probas de avaliación continua (incorporadas nas probas obxectivas). 1
 
Observacións avaliación

A) NORMATIVA DE AVALIACIÓN:

1. Condicións de avaliación: Estáprohibido acceder ao aula do exame con calquera dispositivo que permita acomunicación co exterior e/ou almacenamiento de información.

2. Identificación do estudante: Oestudante acreditará a súa personalidade de acordo coa normativa vigente.

B)TIPOS DE CUALIFICACIÓN:

1. Cualificación de nonpresentado: Corresponde ao alumno, cando só participe enactividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre acualificación final, con independencia da cualificación alcanzada.

2. Estudantes con recoñecementode dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: Osestudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial, aínda que esteanexentos de asistencia, serán evaluados cos mesmos criterios que os alumnos atempo completo.

C) OPORTUNIDADES DE AVALIACIÓN:

1. Primeira oportunidade: Durante o período lectivo de clases realizaranse probas (que poden incorporar preguntas conceptuais, estudos de casos, razoamento e resolución de problemas, etc.) que conformarán a avaliación contínua de clase na que os estudantes poderán acadar, polo menos, a cualificación de aprobado na primeira oportunidade. Ademáis, haberá un exame oficial que, no seu caso, computará para o 70% da cualificación final.

2. Segunda oportunidade: o 100% da cualificación derivase dun exame da temática impartida en clase ao longo do curso, no que poderase incluir preguntas conceptuais, resolución de problemas e/ou casos.

3. Convocatoria adiantada: aplicaranse os mesmos criterios que na segunda oportunidade

4. Tanto a primeira como la segunda oportunidade requiren una asistencia mínima do 75% de las clases