Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | FISIOTERAPIA MANUAL E OSTEOPÁTICA II | Código | 651G01019 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Prácticas de laboratorio | A1 A2 A3 A4 A5 A7 A8 A9 A11 A12 C7 C9 | Si ben a asistencia ás praticas non será obrigatoria, a ausencia do alumno/a se terá en conta, ó igual que se evaluará a participación e iniciativa mostrada durante as clases (evaluación continua) | 2 |
Proba práctica | A2 A3 A5 A8 A11 A12 C1 C7 C9 | O exame práctico farase por parellas, desarrollando un exercicio de simulación en cada unha das 2 preguntas que se formularán por cada alumn@, tendo un máximo de 10 minutos/persoa para realizar a proba completa. | 30 |
Sesión maxistral | A1 A2 A3 A5 A6 A7 A8 A9 A11 A12 A15 A19 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C4 C6 C7 | Os contidos abordados ó longo das clases maxistrais evaluaranse a través da proba obxetiva. Así mesmo, poderán ser evaluados durante o transcurso da proba prática. Se ben a asistencia as sesions maxistrais non será obrigatoria, a ausencia do alumno/a terase en conta, ó igual que se evaluará a participación e iniciativa mostrada durante as clases (evaluación continua) | 2 |
Análise de fontes documentais | A1 A2 A7 A11 A12 C2 C3 C4 C6 C7 | Evaluarase a presentación en tempo e forma, así como a calidade dos contidos dos traballos de analise documental que se faciliten durante o transcurso da Asignatura (Evaluación continua). Cada un dos traballos analizados por grupos o ben individualmente, consideraranse contidos evaluables na proba obxetiva e/ou práctica. | 6 |
Proba obxectiva | A1 A2 A3 A5 A7 A8 A11 C1 C7 | Levarase a cabo un exame onde se incluirán 30 preguntas tipo test, 5 de resposta curta e un caso clínico a desenrrolar. A duración da mesma será limitada | 50 |
Estudo de casos | A1 A2 A4 A5 A6 A7 A9 A11 A12 A19 | Evaluaráse a resolución dunha situación clínica plantexada, presentada de forma escrita individual ou grupalmente a través da plataforma moodle, na que se poña de manifiesto a integración dos contenidos abordados na asignatura, e a capacidade de razoamento clínico. A nota integraráse dentro da evaluación continuada. | 10 |
Observacións avaliación | |||
Para superar a asignatura, o alumno/a terá a lo menos unha puntuación de 5 en cada unha das partes que se evalúan (na proba obxetiva, que suporá ate un máximo do d0% da nota final, e tamén na proba prática que suporá ate un 35% da nota final), facéndose unha media ponderada de ambas. Ó resultado da proba obxetiva e da prática se lle sumará a evaluación continuada, que terá ate o 20% da nota final (unha vez alcanzado o 5 en cada unha das outras partes). Na evaluación continuada se terá en conta a participación, iniciativa, interese e presentación dos traballos/actividades solicitadas durante toda a asignatura. As porcentaxes asignadas a cada proba poden sufrir pequenas modificacións dun curso a outro con respecto á memoria verificada en función das necesidades da materia; con todo o exame teórico-práctico non terá un valor menor ao 80% e a avaliación continuada non superará o 20%. O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial evaluarase coa mesma metodoloxía e condicions descritas nesta guía da asignatura. Tódolos aspectos relacionados coa “dispensa académica”, “dedicación ó estudo”,“permanencia” e “fraude académico” rexiranse dacordo á normativa académica vixente da UDC. |