|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A1 |
Recoñecer e respectar a diversidade humana e comprender que as explicacións psicolóxicas poden variar a través de poboacións e contextos. |
| A3 |
Ser capaz de elaborar un informe científico que implique definir un problema de investigación, as hipóteses e variables asociadas, así como definir o deseño, a mostra e o seu modo de selección, as ferramentas de recollida de datos e a súa consecuente análise e discusión. |
| A4 |
Ser capaz de lograr un adecuado nivel de comprensión da demanda do destinatario en cada situación ou contexto de aplicación. |
| A5 |
Ser capaz de realizar unha avaliación psicolóxica no contexto dunha investigación científica. |
| A7 |
Saber realizar un seguimento sobre un caso elixindo obxectivos pertinentes e realistas. |
| A11 |
Coñecer as limitacións e restricións de todo tipo (persoais, sociais, económicas,éticas, etc.) que ten a investigación científica e técnica. |
| A12 |
Adquirir un coñecemento teórico básico sobre o estado da arte nas diferentes áreas implicadas na psicoloxía aplicada. |
| A13 |
Coñecer e ser capaz de utilizar os diferentes modelos, teorías, métodos e técnicas de avaliación e intervención que son específicos dos distintos ámbitos da investigación en Psicoloxía Aplicada e desenvolver unha actitude crítica propia do espírito científico. |
| A14 |
Ser capaz de analizar a documentación bibliográfica necesaria para un traballo de investigación. |
| A18 |
Mostrar un compromiso ético e profesional con respecto ás responsabilidades cívicas, sociais e globais. |
| A20 |
Coñecer os distintos modelos de avaliación e intervención no ámbito da Psicoloxía Social Aplicada. |
| B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
| B2 |
Capacidade de organización e planificación. |
| B8 |
Aprendizaxe autónoma. |
| B9 |
Iniciativa e espírito emprendedor. |
| B10 |
Motivación pola calidade. |
| B11 |
Resolución de problemas. |
| C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| C6 |
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
| C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |