Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Política e lexislación socioeducativa | Código | 652511207 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Lecturas | A8 B3 B8 B11 C1 | Trátase da lectura e análise dos documentos de traballo que serven ao alumnado para a profundización dos contidos. | 25 |
Análise de fontes documentais | A2 A6 A11 B9 B12 C4 C6 C7 | Preténse que o alumnado faga indagacións na búsqueda de novas fontes documentais para completar os contidos da materia | 25 |
Traballos tutelados | A6 A8 A11 B1 B3 B8 B11 B12 C1 C4 C6 C7 | Tratase de que o alumnado realice un traballo sobre algún contido da materia no que se inclua un aparto de investigación inédita. | 50 |
Observacións avaliación | |||
- A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario. -Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...) -Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. -Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas. - O alumnado na modalidade non presencial deberá realizar as actividades propostas para o resto do alumnado e entregalas nos prazos establecidos. O traballo tutelado terá un carácter individual. - Os criterios e metodoloxías de avaliación manteranse na segunda oportunidade da materia. |