Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Dificultades na aprendizaxe das matemáticas. Enfoque práctico | Código | 652513222 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer e analizar as dificultadas asociadas aos distintos tipos de linguaxe e a súa interrelación na educación matemática. | AP1 AP2 AP8 AP11 AP16 AP17 |
BP6 BP7 BP8 BP10 BP13 BP14 BP15 |
CP1 CP3 CP4 CP6 CP7 CP8 |
Coñecer os principios, técnicas e recursos didácticos para dar resposta ás dificultadas asociadas ao uso das distintas linguaxes en matemáticas. | AP3 AP9 |
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP11 BP12 |
CP1 CP8 |
Coñecer a influencia das compoñentes afectivas no proceso de ensino-aprendizaxe da matemática. | AP2 AP3 AP8 AP11 AP15 |
BP6 BP7 BP9 BP12 BP13 |
CP1 CP3 CP4 CP6 CP7 CP8 |
Adquirir a capacidade de resolver situacións prácticas relativas ás dificultades da aprendizaxe da matemática. | AP1 AP2 AP3 AP8 AP9 AP16 AP17 |
BP6 BP7 BP9 BP10 BP11 BP12 BP13 BP15 |
CP1 CP4 CP6 CP7 CP8 |