Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño de Proxectos Interdisciplinares | Código | 652534004 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Presentación oral | A8 B4 B6 | Os traballos tutelados serán presentados e discutidos en gran grupo coa intervención dos demás compañeiros. Será avaliada moi especialmente a capacidade de argumentación do alumnado | 15 |
Análise de fontes documentais | A1 A2 B2 B8 B12 B13 C3 | Esta análise mostrarase no traballo tutelado, dado que resulta imprescindible para súa fundamentación | 15 |
Traballos tutelados | A3 A9 B2 C4 C5 C6 C9 C13 | Traballo que consistirá na elaboración/diseño dun proxecto de carácter interdisciplinar dirixido a un curso concreto de infantil ou primaria | 50 |
Proba mixta | A1 A2 B1 B8 B12 B13 C3 C10 | Consistirá nunha proba personal dirixida a particularizar a cualificación final do alumando | 20 |
Observacións avaliación | |||
A avaliación desta materia consistirá na presentación e defensa dun proxecto interdisciplinar, en grupos de dous ou tres persoas, e excepcionalmente de xeito individual. O traballo titorizado consistirá no desenvolvemento dun proxecto interdisciplinar, centrado principalmente en ciencias naturais e matemáticas. Valorarase a calidade do traballo en si (50%), a análise documental que presenta (15%) e a súa exposición oral (15%). Ademais, realizarase unha proba mixta (20%). Se o/a alumno/a non alcanza o 80% das clases presenciais ou ten unha exención académica para a asistencia, deberán poñelo en conocimento das profesoras na primeira seman de clase, e avaliarase mediante as seguintes actividades: Traballo tutelado (25%); exposición oral (10%); análise de fontes documentais (5%), traballos propostos para a aula (20%) e proba mixta (40%). Todas as entregas deberán realizarse de xeito individual e nos mesmos prazos que o resto de estudantes. Para aprobar a materia será necesario acadar unha puntuación de 4 sobre 10 en cada un dos apartados. Importante: nos traballos presentados considerarase a corrección da expresión e da ortografía. Por outra banda, o plaxio será a causa da suspensión da actividade avaliada, en coherencia co artigo 14.4 das NORMAS DE AVALIACIÓN, REVISIÓN E RECLAMACIÓN DE GRADOS DE ESTUDOS DE BACHARELATO E MÁSTER, aprobadas polo Consello de Goberno o 19 de decembro de 2013 e modificadas o 29 de xuño de 2017. Concretamente, a realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez NOTA: Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC. |